طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.
طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

بهترین شرکت طراحی وب سایت دنیا

منظور از "بهترین شرکت طراحی وب سایت" چیست؟ چگونه یک شرکت به عنوان "بهترین شرکت طراحی وب سایت در دنیا" شناخته می شود؟ چه معیار هایی برای تشخیص این شرکت ها وجود دارند؟

قبل از این که متوجه شویم چگونه می توان یک شرکت را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در نظر گرفت منظور از "بهترین شرکت طراحی وب سایت" چیست. ما در ابتدا به معرفی برخی شرکت هایی می پردازیم که به اعتقاد ما بهترین هستند و سپس به بررسی دلایل و معیار های بهترین شرکت طراحی سایت می پردازیم.

لیست بهترین شرکت های طراحی وب سایت

RAZORFISH

بهترین شرکت طراحی سایت 

کشور: آمریکا

دلیل: Razorfish یک وب سایت مسحور کننده ارائه می دهد که با خلاقیت کد نویسی شده است. مشتریان معروف این شرکت عبارتند از: مرسدس بنز، آئودی، والمارت و Southwest Airlines هستند.

PUBLICIS. SAPIENT

سایت برتر 

کشور: آمریکا

دلیل: شرکت Sapient، با تمامی شرکت های صنعتی مانند خدمات بهداشتی و مسافرتی، خودرو و خرده فروشی کار می کند. آن ها به مشتریان خود قول می دهند که فعالیت های تخصصی بی نظیری در زمینه کسب و کار ارائه دهند.

NORTH KINGDOM

برترین سایت سوئد

کشور: سوئد

دلیل: کار آن ها در وب سایت های Vodafone و Got Milk بسیار عالی بود که ما را تحت تاثیر قرار داد. با توجه به کیفیت کلی کار آن ها، ما بر این باور هستیم که آن ها از بهترین طراحان وب در دنیا هستند. مشتریان معروف آن ها تویوتا و Coke هستند.

22SQUARED

وب سایت کشور: آمریکا

دلیل: این شرکت چهارمین آژانس تبلیغاتی مستقل در ایالات متحده می باشد. بیشتر تمرکز این شرکت بر روی توسعه محتوا های خلاقانه است. از مشتریان مهم این شرکت می توان به هانز برانت، باشکین رابینز و GNC اشاره نمود.

ویژگی بهترین شرکت های طراحی وب سایت

تعریف بهترین شرکت طراحی وب سایت صرفا بر اساس طراحی نیست. نه تنها طراحی ذهنی نیست، بلکه غیر ممکن است که بتوانید همه شرکت های طراحی وب سایت را بر اساس تنها مجموعه معیارهای مشخصی ارزیابی کنید.

این به این معنی است که شما نمی توانید بر اساس تعدادی نمونه کار تعیین کنید که یک شرکت بهترین شرکت طراحی سایت است. ویژگی های دیگری هم وجود دارند که باید آن ها را در نظر گرفت. در ادامه به این شرح ویژگی ها پرداخته ایم:

برنده شدن جایزه طراحی

جوایز 

این مورد یکی از واضح ترین دلایل ما برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت است. در این بین جوایز بین المللی و کشوری از اهمیت بالایی برخوردارند. همچنین جوایز متعددی در مناطق یا ایالت های خاص وجود دارد که می توانند به بهترین طراحی وب محلی داده شوند.

رویکرد نوآورانه

نوآوری 

از آن جا که طراحی وب سایت ها به طور مداوم در حال تغییر صنایع است، بهترین شرکت های طراحی وب سایت کسانی هستند که سایت های مشتریان خود را با آخرین تکنولوژی به روز نگه می دارند. حتی جالب ترین طرح ها نیز پس از چند سال از چشم افتاده می شوند. برای بهترین شرکت طراحی سایت مهم این است که ایده های خلاقانه ای را ارائه دهد که برای مشتریان منحصر به فرد، تازه و مناسب هستند.

برخی از شرکت ها ممکن است فکر کنند که به سادگی با به روز رسانی عناصر بصری رضایت مشتریان را به دست می آورند، اما نوآوری واقعی به معنای تغییر در همه اشکال است. بهترین شرکت های طراحی سایت باید به مشتریان خود متعهد باشند، تعهد واقعی به مشتریان به این معنی است که همیشه تمایل داشته باشند که بهترین باشند.

نمونه کار های پرفروش

طراحی وب سایت بهترین شرکت های طراحی سایت باید طیف گسترده ای از نمونه کار ها را داشته باشند. برای کسب "بهترین شرکت طراحی سایت" عنوان شرکت باید نشان دهد که آنها در صنایع مختلف کار کرده اند. این وب سایت ها را فقط برای یک صنعت و حوزه خاصی طراحی کنید، کافی نیست. 

بهترین شرکت های طراحی وب سایت می توانند با ده ها مشتری از صنایع مختلف کار کنند که این نشان دهنده عناصر قوی همه کاره و سازگاری است. مشتریان می خواهند بدانند شرکت شما می تواند برای آن ها بهترین وب سایت ممکن را پیاده سازی کند یا خیر!

خدمات ارائه شده

خدمات طراحی سایت 

اگر فقط تمرکز را روی طراحی سایت بگذاریم، رتبه بندی بهترین شرکت های طراحی سایت کار آسانی خواهد بود. اما این برای ما کافی نیست. بهترین شرکت طراحی سایت باید بتواند چیزی بیش از طراحی سایت را به مشتریان خود ارائه دهد. ارائه طیف گسترده ای از خدمات برای پاسخگویی به تمام نیازهای مشتریان از بازاریابی اینترنتی گرفته تا توسعه کسب و کار، از جمله این موارد است.

سابقه موفقیت های شرکت

پشتیبانی 

بدون سوابق اثبات شده از موفقیت های شرکت نمی توان به راحتی آن را در لیست بهترین شرکت های طراحی سایت قرار داد. برای در نظر گرفتن یک شرکت باید به مشتریان بالقوه شرکت و رضایت آنان توجه داشت.

رشد شرکت

رشد شرکت  

همانند هر کسب و کار موفق، بهترین شرکت طراحی در جهان باید به طور مداوم در حال رشد و افزایش درآمد خود باشد. این ها هر دو نشانه هایی از توسعه مستمر هستند و شاخص های خوبی هستند که برای یک شرکت ارزشمند است. البته این به این معنی نیست که بزرگترین شرکت طراحی وب، بهترین است. بهترین شرکت طراحی وب سایت با رشد مشتریان خود، کارکنان، درآمد و سایر عناصر که به وضوح آنها را از رقبا جدا می کند، نشان داده می شود.

روش های انتخاب بهترین شرکت سئو

چگونه یک شرکت خوب سئو برای کسب و کارمان پیدا کنیم؟

امروزه حضور آنلاین شما در دنیای اینترنت بستگی به سئو وب سایتتان دارد. اگر شما نتوانید نتایج خوبی را از طریق موتور های جستجو به دست آورید، ارتباط با مخاطبان و صنایع وابسته به کسب و کار شما بسیار دشوار تر خواهد شد. معرفی محصولات و خدمات شما بدون استفاده از موتور های جستجو بسیار پر هزینه و مشکل خواهد بود. پس اگر می خواهید با کسب رتبه های برتر موتور های جستجو وب سایت شما توسط مخاطبان بیشتر دیده شود باید یک شرکت خوب در زمینه سئو پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از کسب و کار ها از استراتژی های سئو خوبی بهره مند نیستند و همچنین محتوای خوبی ندارند. برخی از این وب سایت ها نیز هر موقع که فکر می کنند نیاز به مطلبی دارند آن را در وبلاگ خود قرار می دهند و به اصول سئو توجهی ندارند.

آیا استفاده از گوگل برای پیدا کردن شرکت سئو هوشمندانه است؟

در واقع باید گفت که گوگل عالی است! از سال 1989 گوگل صنعت جستجو را دگرگون کردند و با استفاده از ابزار های خود عبارت مد نظر شما را از بین 30 تریلیون صفحه وب سایت پیدا کند. 

اما جستجوی گوگل کامل نیست و برخی از نوآوری های جدید آن کار را سخت تر نموده است. هنگام جستجو برای یک نوع کسب و کار مانند شرکت های جستجوگر، الگوریتم محلی گوگل به بازی می آید. موتور های جستجو ارزش بیشتری را برای کسب و کار هایی که در منطقه شما وجود دارند قائل شده و رتبه بهتری به آن ها می دهند. در واقع این یک مزیت است. فرض کنید شما قصد دارید یک فروشگاه پوشاک مناسب را پیدا کنید. وقتی در گوگل آن را سرچ کنید، گوگل برترین فروشگاه های پوشاک در نزدیکی شما را نمایش خواهد داد. 

به عنوان مثال جستجو برای بهترین شرکت سئو در شمال پورتلند به صورت زیر بوده است:

بهترین شرکت سئو 

همانطور که می بینید گوگل به دنبال بهترین شرکت های سئو در نزدیکی شما می رود و اگر شما همین عنوان را در ایران و شهری دیگر جستجو کنید، یافته های گوگل برای شما کاملا متفاوت خواهد بود. در زیر ما همان عنوان را در شهر منهتن جستجو کردیم و نتیجه به صورت زیر بود:

شرکت سئو 

اما اگر کمی به پایین صفحه بروید باز هم صفحه مربوط به جستجو در شهر پورتلند را مشاهده می کنید:

سئو 

در واقع گوگل رتبه بندی های خود را با توجه به منطقه و مکان شما تغییر می دهد و این کار شما را کمی پیچیده تر خواهد کرد. اگر شما به دنبال یک بهترین شرکت سئو هستید ممکن است در این بخش دچار سردر گمی شوید و ممکن است فکر کنید گوگل قصد فریب دادن شما را دارد.

چطور بدون فریب خوردن بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم؟

شما می توانید کلمه کلیدی مد نظرتان را خودتان بسازید ولی یک تیم بازاریابی و سئو می تواند بر رتبه بندی و افزایش بازید آن از طریق عواملی که موتور های جستجو آن ها را دوست دارند تاثیر بگذارد. عواملی مانند:

  • محلی سازی
  • قدرت دامنه
  • لینک های داخلی
  • لینک های خارجی
  • کلمات کلیدی

آیا نباید بر اساس رتبه بندی موتور های جستجو انتخاب کنیم؟

شما قطعا باید در انتخاب شرکت های سئو که ترافیک ورودی چندانی ندارد احتیاط کنید ولی شرکت های برتر در جستجو های شما لزوما آن هایی نیستند که در رتبه بالاتری در موتور های جستجو قرار دارند. اما به هیچ وجه داشتن رتبه خوب در موتور های جستجو چیز بدی نیست. بدیهی است یک شرکتی که می تواند محتویاتی را بنویسد که به خوبی در موتور های جستجو رتبه بندی می شوند، به احتمال زیاد درست عمل می کند. 

رتبه بندی همه چیز نیست و بیشترین دلایلی که باعث می شوند وب سایت یک شرکت در صفحه اول گوگل برای شما نمایش داده شود در زیر آمده است:

  • آن ها تنها شرکت بزرگ سئو در شهر شما هستند.
  • آن ها از نوآوری های جدید سئو و بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند.
  • شما قبلا سایت هایی را کلیک کرده اید که شباهت زیادی به آن ها دارند.
  • آن ها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

اما اگر یک شرکت بهترین شرکت سئو در شهر شما باشد، برای شما کافی است؟ مگر اینکه شما یک کسب و کار بسیار محلی مانند یک رستوران داشته باشید. تلاش های بازاریابی شما باید در سطح ملی و در برخی موارد بین المللی باشد. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که بتواند برترین نتایج گوگل را برای کسب و کار شما ارائه دهد و این کار هم بسیار سخت خواهد بود.

چرا سئو کلاه سیاه خوب نیست؟

ما در مقالات قبلی درباره سئو کلاه سیاه صبحت کردیم، اما چرا نباید با شرکت هایی که سئو کلاه سیاه انجام می دهند همکاری کنیم؟

روش های سئو کلاه سیاه شاید بتواند وب سایت شما را در مدت کوتاهی به صفحات برتر موتور های جستجو بیاورد ولی این روش ها از چشم الگوریتم های گوگل دور نمی ماند و در عرض مدت کوتاهی وب سایت شما با جریمه های سنگین و گاهی همیشگی از سوی گوگل مواجه خواهد شد، که این می تواند به معنای نابودی کسب و کار اینترنتی شما و از صفر شروع کردن همه چیز باشد. به عنوان مثال به نمودار زیر دقت کنید:

نمودار سئو 

تصور کنید این وب سایت شما است که با روش های نامناسب سئو شده است و پس از مدتی دچار افت شدید ترافیک می شود. این وب سایت در واقعا از دست رفته قلمداد می شود.

بهترین شرکت های سئو چه مشخصاتی دارند؟

با توجه به این که سئو و بهینه سازی سایت ممکن است تا ماه ها طول بکشد، انتخاب درست و دقیق شرکت مد نظر اهمیت بالایی دارد. 

شفافیت رمز موفقیت شرکت ها خواهد بود. برخی شرکت ها آموزش هایی را ارائه می دهند که به مشتریان مفهایم سئو را آموزش می دهد. یک شرکت خوب می تواند برخی از استراتژی ها و ابزارهای اختصاصی (نوپرداز سئو) را نیز داشته باشد. یکی از بارز ترین نشانه ها، کنجکاوی و کسب اطلاعات بیشتر شرکت های سئو از کسب و کار شما است. این نشان می دهد که آن ها علاقه مند به کسب نتایج برای شما هستند و می خواهند اطمینان حاصل کنند که مهارت ها و تجربه های لازم برای برآوردن نیازهای شما دارند یا خیر!  آن ها معمولا سئوالاتی درباره سابقه شرکت، فعالیت های شرکت شما در شبکه های اجتماعی، استرتژی بازاریابی شرکت و همچین اهداف شرکت شما می پرسند. 

در پایان این نکته را یاد آور می شوم که شرکت های سئو باید قابلیت درک بقیه تیم بازاریابی شرکت شما را داشته باشند و فقط به دنبال رتبه بندی مطالب سایت و نوشتن مطالب و لینک دادن به سایت شرکت شما نباشند. 

شرکت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امکانات به روز  بهینه سازی وب سایت ها توسط موتور های جستجو، به مشتریان خود کمک می نماید تا در یک بازه زمانی مناسب وب سایت مد نظر آن ها را در بین برترین صفحات بازدید گوگل قرار دهد. شرکت نوپرداز با بهره بردن از ابزار های به روز در زمینه سئو و کادری متخصص سعی دارد تا بهترین نتیجه و رتبه را توسط موتور های جستجو مختلف از جمله گوگل برای وب سایت اینترنتی شما کسب نماید.

سئو سایت

اصول طراحی اپلیکیشن موبایل

در این مقاله قصد داریم برخی اصول درست در طراحی اپلیکیشن موبایل را خدمتتان ارائه نماییم، البته ما نمی خواهیم به شما دستورالعملی بدهیم یا بگوییم چگونه طراحی کنید اما این جا یک نقطه شروع خوب برای دستیابی به یک طرح مناسب خواهد بود.

اصول طراحی اپلیکیشن موبایل 

اصول کلی

احترام به پلتفرم

ما الگو ها و اجزای سیستم عامل های اندروید و IOS را که برنامه های ما در آن ها وجود دارند را مستند کردیم. هنگام طراحی این مدل اپلیکیشن ها ابتدا لازم است که به راهنمایی ها و دستورالعمل های سیستم عامل ها مراجعه نمایید تا بتوانید طرحی با کیفیت را پیاده سازی نمایید. به خاطر داشته باشید که دستورالعمل های این سیستم عامل ها به صورت مداوم در حال تکامل بوده و سعی کنید هر از چند گاهی با مطالعه دستورالعمل های تازه اطلاعات هود را به روز رسانی کنید.

دستورالعمل رابط کاربری اپل: https://developer.apple.com/ios/human-interface-guidelines

دستورالعمل متریال دیزاین گوگل: https://material.io/guidelines

سود بردن مشتریان

همیشه اولین عامل طراحی خود را سود.و مزیت مشتریان قرار دهید. از ابزار های مشابه استفاده نکنید، هر چند در برخی از موارد استثنا هایی برای استفاده از آن ها وجود دارد. در بعضی موارد نیاز به طراحی جدید نیست و شما می توانید از الگو و ابزار هایی که قبلا استفاده کردید برای ویژگی های دیگر نیز مجددا استفاده نمایید. الگو های طراحی مانند یک سیستم ما را راهنمایی می کنند. همیشه از خودتان این سوال را بپرسید: " این طرح چه سودی برای مشتریان دارد؟ "

درباره دستگاه فکر کنید

ابتدا درباره قابلیت های دستگاه مد نظر خود فکر کنید (قابلیت هایی مانند لمس کردن، صدا، فشردن، شتاب سنج، مکان یاب و غیره). طراحی شما حول دستگاه، سیستم عامل و تجربه کاربری خواهد بود. چگونه می توان از ویژگی های این دستگاه در محصولات خودمان استفاده کرد؟ دستگاه تلفن همراه چه مزیت هایی را فراتر از صفحه نمایش مقابل کاربران برای آن ها خواهد داشت؟

مقیاس پذیری را در ذهن داشته باشید

به خاطر داشته باشید که یک دستگاه تلفن همراه فقط یک گوشی نیست. مقیاس پذیری در بین دستگاه ها، مخصوصا موبایل ها و تبلت ها همیشه یک چالش مهم برای طراحان بوده است. برخی از سوالاتی که ممکن است ایجاد شوند را در این جا آورده ایم:

آیا طراحان وب و طراحان تبلت ها با هم برابر هستند؟ آیا می توان از الگو های طراحی موبایل در تبلت ها نیز استفاده نمود؟ 

برای پاسخ به این سوالات می توان گفت: تحقیقات نشان داده اند که با این که تبلت ها و تلفن های همراه شباهت های زیادی با هم دارند اما کاربران بسیار متفاوت از آن ها استفاده می کنند.

الگوها و دستورالعمل ها 

انتقال بین صفحات 

یکی از مهم ترین جنبه هایی که سبب هدایت محتوا در دستگاه های موبایل می شود، انتقال بین صفحات است. دو سوال این جا ایجاد می شود:

چه زمانی باید صفحه نمایش از سمت راست به چپ (push) حرکت کند؟ چه زمانی باید صفحه نمایش از پایین به بالا (modal) حرکت کند؟ 

ما استفاده از روش های زیر را توصیه می کنیم:

حرکت صفحه نمایش از سمت راست به چپ (push) معمولا برای نمایش صفحات جدیدی است که در بالای صفحه قبلی قرار دارد. معمولا یک دکمه برگشت وجود دارد که کاربر می تواند با استفاده از آن آخرین صفحه ای را که مشاهده کرده، ببیند. برای صفحاتی مانند جزئیات تراکنش ها، یا لیست ها از این روش استفاده می کنیم. 

حرکت صفحه نمایش از پایین به بالا (modal) معمولا برای انتخاب، ویرایش محتوا یا داده های ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی فرم های تراکنش ها از (modal) استفاده می کنند. این صفحات اغلب دارای عناوینی مانند لغو، انجام یا ذخیره هستند. بنابر این هنگامی که شما " ذخیره"  را لمس کنید، یک صفحه نمایش به صورت (push) نمایش داده می شود، زیرا شما محتوای ذخیره شده را مشاهده می کنید و در حال ویرایش آن نیستید. 

تماس با اکشن ها

تماس با اکشن 

در این جا سوال مهمی وجود دارد: برای تماس با اکشن ها از دکمه ها استفاده کنیم یا لینک متنی؟ 

در هر دو دستورالعمل طراحی iOS و اندروید، استفاده از متن به جای دکمه ها توصیه شده است. در هر صورت من فکر می کنم هنگامی که ما از متنی استفاده می کنیم که دارای یک فونت خاصی است و یک بک گراند روشن یا تیره دارد، ما از یک فرصت بزرگ برای ترکیب عناصر برند مانند رنگ سبز اکوسیستم یا خطوط هنری استفاده می کنیم.

صفحات خالی

صفحه نمایش خالی اولین چیزی است که کاربرانی که تازه برنامه ما را نصب کرده اند با آن مواجه خواهند شد. این صفحه معمولا شامل یک تصویر، یک توضیح مختصر و لینک تماس با اکشن ها است. یک روش رایج، استفاده از متن خاکستری در یک پس زمینه روشن است. قبل از استفاده، با استفاده از تجزیه و تحلیل رنگ های پیش زمینه و پس زمینه مطمئن شوید که متن در دسترس و قابل خواندن است. 

اکشن شیت ها

طبق قائده کلی طراحی صفحات موبایل: هر وقت که اکشن های متعددی در دست اقدام بود، می توان از اکشن شیت ها استفاده نمود.

کارت ها یا Tiles

یک کارت ابزاری است که به صورت یک محتوا مستطیلی برای نمایش مقادیر مشخصی از اطلاعات عمل می کند. بر اساس ظاهر و استفاده دو نوع کارت وجود دارد: اشکن کارت و اینفو کارت.

دیالوگ ها

ما از پنجره های دیالوگ برای هشدار های بحرانی، هشدارهای مربوط به مجوزها، هشدارهای مسدود کننده سیستم، و غیره استفاده می کنیم. کلمه کلیدی "هشدار" است. توجه داشته باشید که برای اقداماتی که به این موارد مربوط نیست، ما سعی می کنیم از اکشن شیت ها استفاده کنیم.

فونت ها

قانون کلی برای دیزاین های تلفن های همراه استفاده از فونت های سیستمی است. اما گاهی ما نیاز داریم که برند و نام تجاری خود را استفاده نماییم. ما برای هدر ها از فونت های خودمان استفاده می کنیم اما برای متن های معمولی و متن های درون دکمه ها از فونت های سیستمی استفاده می نماییم. 

توگل ها

توگل سوئیچ ها برای هدایت عملیات های باینری (به عنوان مثال چرخش چیزی در حالت خاموش و روشن) مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از آن ها کاربر می تواند یک پروسه را فعال یا غیر فعال کند.

 

در پایان باید گفت که این موارد فقط چند نکته برای شروع کار و سرعت بخشیدن به روند طراحی اپلیکیشن های موبایل بود. شما می توانید با استفاده از غرایز خود طرح های زیبایی را پیاده سازی کنید، اما به خاطر داشته باشید که به سیستم ها احترام بگذارید، به منافع مشتریان خود فکر کنید و اول به دستگاه و مقیاس پذیری آن فکر کنید.

طراحی سیستم مدیریت محتوا

سایت دینامیک از آن جا نیاز به پنل سایت دارد که باید یک دیتابیس وجود داشته باشد که اطلاعات از آن فراخوانی شود. دیتابیس منبعی از اطلاعات است که محتوای سایت شما را تشکیل می دهد. به جای ویرایش سایت استاتیک که کاری بس دشوار است می توان با یک نرم افزار به دیتابیس مطلب افزود که مدیریت سایت را در حد داشتن یک وبلاگ آسان می کند. به این نرم افزارها سی ام اس (Content Management System) یا سیستم مدیریت محتوا می گویند.

سی ام اس ها به مدیر سایت اجازه می دهند که بدون دانستن زبان برنامه نویسی سایت خود را مدیریت کند. سی ام اس ها را به دو بخش سایت ساز و وبلاگ ساز تقسیم می کنند. سی ام اس های سایت ساز برای ساختن سایت های تجاری، خرید آنلاین و … استفاده و سی ام اس های وبلاگ ساز برای ساختن سایت های دانلود، سایت های آهنگ و به طور کلی سایت هایی که برای بازدید کننده مطلب دارند ( نه خدمات ) استفاده می شوند.

از معروف ترین سی ام اس های سایت ساز می توان به جوملا (Joomla) و دروپال (Drupal) و از معروف ترین سی ام اس های وبلاگ ساز می توان وردپرس(WordPress) و دیتالایف انجین (Datalife Engine) را نام برد.

 

سی ام اس های وبلاگ ساز برای هر دو منظور استفاده می شوند و به دلیل فراگیر بودن ، مدام در حال تغییر و تحول اند. امروزه بیش تر از ۱۰ درصد از مدیران سایت ها در سراسر دنیا از وبلاگ ساز وردپرس استفاده می کنند. از سایت های ایرانی که از وردپرس استفاده می کنند می توان نودهشتیا، فارس کیدذ و دانلودها را نام برد.

در واقع می توان این مثال را زد : پنل سایت مثل یک دفتر نقاشی است که در آن نمی توان به درستی نوشت! ولی اگر بتوان آن را خط کشی کرد می توان خیلی آسان تر در آن به نوشتن پرداخت. سیستم مدیریت محتوا دقیقاً ظاهری شبیه به وبلاگ دارد. سایت پویا دو قسمت دارد که همانند وبلاگ است:

  • فوراند (forend) : بخشی که بازدید کننده ی سایت شما می تواند آن را مشاهده کند.
  • بک اند (backend) : بخشی که تنها مدیر یا مدیران سایت می توانند با وارد کردن رمز به آن دسترسی پیدا کنند. در بک اند سایت می توان مطلب اضافه کرد، قالب سایت را تغییر داد، چیدمان سایت را عوض کرد و به طور کلی سایت را مدیریت کرد.

سی ام اس نباید با اسکریپت (script) اشتباه گرفته شود. اسکریپت نیز نرم افزاری تحت وب برای سایت های اینترنتی می باشد اما تفاوت آن با سی ام اس در کاربرد آن هاست. سی ام اس تنها به سیستم های ارائه ی مطلب گفته می شود در صورتی که اسکریپت ها فراتر از سی ام اس ها هستند.

برای مثال آپلود سنترها ، سرویس نمایش وضعیت یک نفر در یاهو، فال های حافظ، آزمون های آنلاین، اعلام نمرات درسی و … نمونه هایی از اسکریپت می باشند.

سی ام اس ها زیر مجموعه ای از اسکریپت ها هستند.

یکی از اسکریپت های ایجاد شبکه ی اجتماعی ، شیرترانیکس (sharetronix) می باشد. سایت فیس نما با این اسکریپت ساخته شده است.

شرکت نوپرداز خدمات خود را با کیفیتی مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد، طراحی و طرح خوب از یک ایده خوب و با برنامه شروع خواهد شد، که در تمام مراحل (مشاوره، تحقیق و آنالایز، طراحی، توسعه و اجرا، بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات، شبکه های اجتماعی، ایمیل های تبلیغاتی، میزبانی وب، پشتیبانی) در کنار شما خواهیم بود.

طراحی سایت هتل حرفه ای

طراحی سایت هتل برای انجام خدمات به صورت آنلاین و جلب مشتریان بیشتر انجام میشود. طراحی سایت هتل منطبق با اصول سئو و تکنیک های به روز صورت میگیرد.

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل چیست؟ هدف از طراحی سایت هتل چیست؟ سایت هتل چه امکاناتی دارد؟

امروزه با توجه رشد اینترنت و انجام شدن تمامی کارها، نیاز به وب سایت در هر کسب وکاری حس می شود. یکی از کسب وکارهایی که نیاز به سایت برای معرفی و انجام خود دارند، هتل ها می باشند. طراحی سایت هتل در این چند ساله رشد چشم گیری داشته است و هتل علاوه بر تسهیل نمودن خدمات برای مشتریان خود از طریق اینترنت، توانستند مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب نمایند.

طراحی سایت هتل یکی از خدماتی است که توسط سایت کار و به صورت اختصاصی انجام می شود.

علت رشد طراحی سایت هتل در چند سال اخیر چیست؟

در صنعت هتلداری کشور که رشد چشمگیری داشته است و هر ساله شاهد افتتاح هتل های مدرن جدید هستیم و با توجه به رقابتی که بین آن ها برای جذب مشتری وجود دارد، نیاز به سایت حرفه ای هتل احساس می شود تا باعث کمک به رشد و پیشی گرفتن هتل از بقیه رقبای خود گردد و این که بتواند خدمات خود را به راحتی از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهد. به اینصورت دیگر علاوه براینکه در وقت و هزینه دو طرف صرفه جویی میگردد، میزان رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

هدف از طراحی سایت حرفه ای هتل چیست؟

هر هتلی میتواند بسته به خدماتی که ارائه میدهد، سایتی را ایجاد کند اما هدف اصلی و مشترک آن ها جلب مشتری بیشتر و ارائه خدمات و تسهیلات از طریق اینترنت می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن یک سایت برای هتل باعث افزایش محبوبیت او بین مشتریان خود دارد و از این طریق میتواند به آن ها بیان کند که ما برای راحتی شما ارزش قائل هستیم.

سایت حرفه ای هتل بیش از اینکه می تواند مشتریان جدیدی را به هتل شما هدایت نماید، باعث افزایش پرستیژ و محبوبیت شما بین بقیه هتل ها می گردد.

قابلیت و ویژگی های سایت هتل چیست؟

  • دارای قالب گرافیکی زیبا و منحصر به فرد
  • طراحی براساس اصول سئو
  • بارگذاری صفحات
  • رزور آنلاین
  • نمایش اطلاعات کافی در مورد هتل
  • نمایش اتاق و خدمات
  • سیستم اس ام اس و ایمیل
  • نمایش نقشه گوگل برای هتل
  • دارای بخش رستوران و معرفی انواع غذا
  • دارای معرفی تورهای داخل هتل
  • اخبار سایت
  • پرداخت آنلاین
  • درخواست انواع خدمات
  • فروشگاه هتل
  • دارای امکان عضویت کاربران
  • دارای بخش پرسشهای متداول
  • نمایش تعرفه قیمت اتاق ها
  • گالری تصاویر
  • طراحی دو زبانه
  • این ها بخشی از خدماتی که در طراحی سایت هتل قرار داده میشود.

    آیا سایت هتل منطبق با آخرین اصول سئو و تکنولوژی های طراحی انجام می شود؟

    بله، با توجه به اینکه بیشتر هتل امروزه دارای سایت می باشند و همه آن ها برای گرفتن صدر رتبه اول گوگل با هم در رقابت هستند نیاز است که سایت هتل شما مطابق با اصول سئو و آخرین تکنولوژی ها طراحی گردد.

    منبع