طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.
طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی یکی از نمونه کارهای شرکت طراحی سایت نوپرداز می باشد که این سایت دارای دو اپلیکیشن نوبت دهی یکی مخصوص بیمار و یکی مخصوص پزشک است.

در این سایت نوبت دهی بیماران به راحتی می توانند به جستجوی پزشک مورد نظرشان بپردازند و دکتر مد نظرشون رو بیابند. پزشک هم می تونه وقت های خالی رو در روزهای هفته مشخص کنه تا بیماران و کاربران بدونند در چه روزایی در هفته و چه ساعت هایی می تونند وقت ویزیت بگیرند.

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکی کار رو برای رزرو وقت ویزیت آسون کرده و همچنین این که حق انتخاب شما تو زمان و پزشک زیاده می تونه متناسب با زمانبندی شما باشه.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات طراحی سایت نوبت دهی آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید:

سامانه نوبت دهی آنلاین نوپرداز

از طریق لینک بالا همچنین موتونین نمونه کارهای طراحی سامانه نوبت دهی رو هم ملاحظه کنید.

 

فواید طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

امکان انتخاب پزشک برای بیمار

امکان رزرو وقت متناسب با انتخاب و درخواست بیمار

عدم نیاز به مراجعه حضوری به مطب برای گرفتن وقت

صرفه جویی در زمان و هزینه

امکان کنسل کردن نوبت گرفته شده به صورت آنلاین

استفاده و خرید از فروشگاه آنلاین برای کودکان (نمونه گهوارک)

1571726712_appointment.jpg

 

هزینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

برای اطلاع از هزینه سایخت ساماه نوبت دهی آنلاین و همچنین طراحی اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین می توانید با نوپرداز تماس برقرا نمایید و بعد از مطرح کردن ایده هاتون بهترین و مناسب ترین قیمت را دریافت نمایید چرا که نوپرداز برای انجام پروژه های خود بسیار منصفانه تعیین قیمت می کند چون رضایت مشتری در منشور سازمانی این تیم قرار دارد.

 

شرکت طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

شاید تیم های طراحی متعددی این پروژه ها را انجام بدهند و شما با مقایسه نمونه کارهای هر تیم می توانید متوجه توان فنی آن تیم بشوید. به هر حال نوبت دهی آنلاین یکی از محصولات و خدمات برجسته شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز هست و این تیم وقت زیادی را برای آزمون و خطای این پروژه گزاشته است که باعث شده شما پروژه ای کامل و بدون مشکل را از نوپرداز دریافت نمایید.

به منظور بررسی و تحیق درمورد شرکت نوپرداز می توانید نمونه طراحی های این شرکت را مورد بررسی قرار دهید:

نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز

جهت ارائه مشاوره رایگان با نوپرداز در ارتباط باشید.

منبع : nopardazco.net


سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکی

شرکت طراحی سایت نوپرداز دارای سابقه مفید در زمینه طراحی سایت و داشتن نمونه کارهای حرفه ای طراحی سایت یکی از تیم های موفق در زمینه طراحی سایت می باشد که طراحی سایت نوبت دهی اینترنتی پزشکی هم یکی از پروژه های انجام شده توسط نوپرداز می باشد که دارای امکانات کامل و مفصلی میباشد.

در این سایت نوبت دهی دو نو پروفیال وجود دارد که یکی مختص پزشکان و مراکز درمان می باشد که می توانند در این قسمت روزهایی که میخواند نوبت دهند و قیمت ویزیت و ... را وارد کنند و از ویزیت ها و مراجعه ها گزارش بگیرند که بسیار کامل می باشد.

پروفایل دوم مختص بماران می باشد که می توانند از این طریق پزشک مدنظرشون و اینکه پزشک در چه ساعاتی وقت خالی دارد را جستجو کنند و به صورت آنلاین و اینترنتی نوبت ویزیت بگیرند.

این سایت دارای اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نیز می باشد که می توانید جهت اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

 طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز

نوبت دهی آنلاین

به منظور طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای مراکز درمانی، مطب ها و بیمارستان می توانیم شرکت طراحی سایت نوپرداز را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم می خواهید برای مرکز درمانی و بیمارستان و یا مطب خود سامنه نوبت دهی آنلاین و یا سایت نوبت دهی آنلاین طراحی کنید می توانید با امکانات نوبت دهی آنلاین نوپرداز آشنا شوید و امکانات این سیستم را مطالعه کرده و مورد بررسی قرار دهید و نمونه کارهای سایت های نوبت دهی آنلاین را در این سایت ملاحظه کنید.


سیستم نوبت دهی آنلاین نوپرداز

این سیستم نوبت دهی آنلاین متشکل شده است از یک سایت نوبت دهی و دو اپلیکیشن که یکی از این اپلیکیشن های نوبت دهی آنلاین مختص بیماران است که به راحتی می توانند نوبت آنلاین بگیرند و رزرو آنلاین نوبت انجام دهند .



مطالعه بیشتر :

طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز



اپلیکیشن دوم مخصوص پزشکان و منشی های مطب هست که بتوانند به راحتی تنظیمات مورد نظر را از قبیل :

تعیین وقت های خالی دکتر

روزهای خالی برای دادن نوبت دکتر

مشاهده نوبت های گرفته شده

مشاهده اطلاعات بیماران

امکان گزارش گیری از لیست بیماران

مشاهده و گزارش گیری پرداخت های انجام شده به منظور نوبت ای اینترنتی

و ...


امکان جالبی که در این خدمت شرکت طراحی سایت نوبت دهی آنلاین نوپرداز وجود دارد این است که این سیستم به شما ابن امکان را داده اس که شما حتی در سایت و اپلیکیشن نوبت دهی خود فروشگاه هم داشته باشد تا بتوانید در همن سامانه محصولات مرتبط را به فروش بگذارید.

به فرض مثال اگر این سایت مختص پزشکان اطفال و کودکان است حتی می توان محصولات مربوط به نوزادان و کودکان را نیز در فروشگاه این سامانه به فروش رساند و مشتریان می توانند از طریق درگاه پرداخت اینترنتی خریداینترنتی خود را به راحتی انجام دهند.



مطالعه بیشتر :

فروشگاه ساز نوپرداز



جهت اطلاعات بیشتر می توانید از سایت نوپرداز و نمونه کارهای طراحی سایت  این تیم طراحی سایت حرفه ای دیدن کنید و بیشتر با خدمات و محصولات این مجموعه آشنا شوید.

در طراحی اپلیکیشن موبایل چه کارهایی باید انجام دهیم؟

در این مقاله به نکاتی که در طراحی اپلیکیشن موبایل باید بدانیم را مطرح می کنیم. زمانی که شما تصمیم می گیرید که یک برنامه نویسی اندروید و در نهایت ساخت اپ اندروید و طراحی یک اپلیکیشن موبایل را دارد ملزم هستد یک سری تحقیق و بررسی ها را انجام دهید و یک سری نکات را در نظر بگیرید.
شاید این موارد از نظر ظاهری زیاد مهم و حائز اهمیت به نظر نرسد ولی با رعایت این موارد می توانید یک اپلیکیشن موبایل اندروید و یا ios حرفه ای داشته باشید.

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز به منظور رائه مشاوره رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

اگر شما قصد طراحی یک اپلیکیشن موبایل اندروید یا ios را دارید باید این نکته را در نظر بگرید که برای موفقیت در کارتان نمی توانید با یک آپ اندروید ضعیف به جایی برسید و باید طوری حرفه ای عمل کنید که بتوانید رو دست رقیب هاتون بزنیدو از اون ها جلو بزنید.

در طراحی برنامه اندروید چند اصل وجود دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.


 


نکاتی که برای طراحی اپلیکیشن موبایل باید به کار ببرید

 

  • طراحی خاص و منحصر به فرد
    باید در نظر بگیرید طراحی انجام شده برای یک اپ مختص همان اپ می باشد و نباید از پلتفرم یک اپلیکیشن برای اپ دیگر نیز استفاده کرد چرا که با توجه به خدمات و امکان قابل ارائه یک اپلیکیشن پلتفرم آن طراحی می شود و ما نباید اگر م خواهیم ساخت اپ اندروید داشته باشیم از یک پلتفرم تکراری استفاده کنیم و کپی باشیم.

 

  • به کار گیری امکانات گوش های موبایل اندروید و یا ios
    در ساخت اپلیکیشن و برنامه اندرویدی باید در نظر بگیریم که گوشی های موبال امکاناتی دارند که سیستم های ویندوز و کامپیوتر ها ندارند. باید سعی کنیم از آن امکانات به طور مثال دوربین گوشی استفاده بهینه کنیم و حرفه ای تر عمل کنیم.

 

  • خلاقیت در طراحی برنامه های اپلیکیشن کاربردی
    باید خلاق باشید و ایده و طرح های خلاقانه در طراحی اپلیکیشن موبایل خود به کار ببرید.

 

  • رابط کاربری آسان و قابل فهم
    وقتی یک کاربر اپلیکیشن کاربردی خود را روی گوشی موبایل خود نصب می کند انتظار دارد به رااحتی بتواند نیاز خود را بیابد. در طراحی اپلیکیشن موبایل نباید باعث گیج شدن و سردر گمی کاربران خود شوید.
    برنامه نویسی اندروید باید به گونه ای باشد که همه کربران با هر رده سنی و معلومات بتوانند به راحتی با اپ طراحی شده توسط شما کار کنند.

 

  • ظاهر گرافیکی جذاب و کاربر پسند
    شما باید در نظر بگیرید در عین این که می بایست اپلیکیشنی طراحی کنید که همه کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند ولی باید در نظر بگیرید که ظاهر و گرافیک اپ شما بسیار مهم است و باید جذاب و کاربر پسند باشد.

 

  • سرعت بالای اپلیکیشن طراحی شده توسط شما
    سرعت لود اپلیکشن شما موضوعی است که باید به آن بپردازید و اپی را طراحی کنید که سرعت بالایی داشته باشد و کاربران را کلافه نکند.

 

  • استفاده از سرور قوی برای بارگزاری برنامه اندرویدی طراحی شده
    در انتخاب سروری که برای آپلود برنامه اندروید خود استفاده می کنید دقت کنید.

 

  • شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل
    طراحی و برنامه نویسی اندروید و یا ios خود را به تیم طراحی اپلیکیشن موبایلی بسپارید که اطمینان داشته باشید با طراحی حرفه ای شما را به هدفتان نزدیک می کنند نه این مه با طراحی و برنامه نویسی ضعیف شما را به عقب بکشانند.
    شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز با ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان خود انتخاب درستی برای شما می باشد که م توانید به منظور بررسی و تحقیق نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل این شرکت را نیز مشاهده نمایید :

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز


  • هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل
    برای داشتن یک برنامه موبایل حرفه ای و یا یک اپ حرفه ای باید با هزینه مناسشب بهترین نتیجه را بگیرید.
    می توانید برای هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل خود با نوپرداز مشاوره ای داشته باشید تا با آنالیز ایده هاتون بهترین قیمت را برای طراحی اپ خود داشته باشد.

 

  • طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی اندروید و ios

اگر شما نیز یک فروشگاه دارید و خدمات قابل فروش دارید وی می خواهید فروش اینترنتی داشته باشید و مشتری هی اینترنتی را جذب خود کنید می توانید با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و اپلیکیشن فروشگاهی یک اپ فروشگاهی حرفه ای داشته باشید. نوپرداز در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز می تواند بهترین انتخاب شما باشد. با ما هرماره باشد.

منبع : نوپرداز