طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.
طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

۱۶ راهکار طلایی برای افزایش سرعت وبسایت وردپرسی

برای داشتن یک سایت وردپرسی حرفه ای باید بدانیم سرعت بارگذاری سایت از ویژگی‌های فوق العاده مهم در زمینه سئو محسوب می‌شود. مدت زمان بارگذاری سایت باید کمتر از ۳ ثانیه باشد؛ در غیر اینصورت شک نکنید شمار زیادی از کاربران همان لحظه صفحه سایت شما را می‌بندند. همین باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل شده و به دنبال آن بازدید و فروش شما به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و رفته رفته از ارزش سایت شما کم خواهد شد. در این مقاله از همیار وردپرس همراه ما باشید تا ۱۶ راه مختلف برای افزایش سرعت وبسایت را یاد بگیرید و از همین امروز سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید.

البته شما اگر یک طراحی سایت حرفه ای توسط تیم های متخخص طراحی سایت داشته باشید کمتر تو این مسائل درگیر می شوید چرا که در یک طراحی حرفه ای تمامی این قواعد و اصول توسط شرکت طراحی سایت انجام و رعایت می شود.

افزایش سرعت وبسایت

طبق تحقیقاتی که شرکت Akamai در این زمینه انجام داده است، ۴۷ درصد بازدیدکنندگان سایت انتظار دارند سایت شما در ۲ ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. اگر مدت زمان بارگذاری سایت بیش از ۳ ثانیه شود، ۴۰ درصد از کاربران، سایت شما را ترک می‌کنند.  خیلی بی‌رحمانه است نه؟!
علاوه بر این، هر ثانیه که سایت شما دیرتر بارگذاری شود، ۷ درصد کاربران صفحه سایت شما را می‌بندند. اعدادی که ذکر کردیم اعداد قابل توجهی هستند؛ فرض کنید ۲۰۰۰ نفر می‌خواهند وارد سایت شما شوند اما زمان بارگذاری آن بیش از ۳ ثانیه طول می‌کشد؛ همین باعث می‌شود حدود ۱۰۰۰ نفر سایت شما را ببندند و علاقه‌ای به دیدن سایت شما نداشته باشند!


تشخیص سرعت سایت

ابزارهای آنلاین رایگانی مانند Pingdom، WebPageTest، GTmetrix و Google PageSpeed Insights وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد تا علت کند بودن سرعت بارگذاری وبسایت خود را تشخیص دهید به افزایش سرعت وبسایت کمک کنید.
در ادامه مواردی را بیان خواهیم کرد که برای بهبود عملکرد وبسایت‏تان باید حتما و همیشه در نظر داشته باشید.


۱- با شرکت هاستینگ خود مشورت کنید

قبل از اینکه کاری انجام دهید، اول با شرکت هاستینگ خود مشورت کنید. از آن‌ها بخواهید بهترین سرویس برای اجرای وردپرس را به شما معرفی کنند تا هماهنگی خوبی با وردپرس داشته باشد. (هاست وردپرس) آن‌ها می‌توانند راه‌هایی را با توجه به سرویس‌های خود به شما پیشنهاد دهند تا باعث افزایش سرعت وبسایت شما شود. با این کار در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.


۲- یک افزونه Cache نصب کنید

یکی از راه‌های متداول افزایش سرعت سایت، استفاده از افزونه‌های کش مانند W3 Total Cache است. این افزونه‌ها آخرین نسخه نمایش سایت شما را ذخیره می‌کنند تا به کاربران در آینده نمایش دهند. این بدین معنی است که وردپرس لازم نیست هر دفعه که کاربر وارد سایت شما می‌شود، عملیات بارگذاری را از سر بگیرد. اطلاعات موجود در حافظه کش می‌تواند شامل تصاویر، فونت‌ها، فایل‌های فلش و کدهای HTML، CSS و JS باشد.

cache- افزایش سرعت وبسایت

افزونه های کش مختلفی وجود دارد. از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به
W3 Total Cache، Hummingbird، Rocket، WP Fastest Cache، WP Super Cache و Breeze اشاره کرد.

معرفی افزونه Breeze

افزونه Breeze افزونه‌ای رایگان در این زمینه به حساب می‌آید که با افزایش عملکرد سایت، کاهش زمان دانلود‌ها و ادغام شبکه‌های CDN، باعث بهبود UX سایت شما می‌شود. از قابلیت‌های بارز این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری کامل با وردپرس، ووکامرس و وردپرس شبکه
  • کاهش حجم سایت
  • فشرده‌سازی با استفاده از GZIP
  • پشتیبانی از سیستم Varnish
  • دارای قابلیت کش مرورگر
  • یکپارچه سازی فایل‌های استاتیک
  • سازماندهی پایگاه داده
  • مستثنی کردن فایل‌های خاص از کش
  • و …

اما قبل از انتخاب یکی از افزونه‌های کش، حتما با پشتیبانی هاست خود مشورت کنید. شاید آن‌ها افزونه خاصی را به شما معرفی کنند که با هاست بهتر هماهنگ است.

منبع : همیار وردپرس

آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به برنامه نویسی

آموزش طراحی موبایل امروزه بسیار پرکاربرد است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن امکانات تمامی خدمات نیز باید بروز و پیشرفته باشند.
امروزه بیشتر افراد برای رفع نیازهای خدماتی و خرید و .. از طریق موبایل و اپلیکیشن موبایل به انجام فعالیت و نیازهاشون می پردازند.
بیشتر کسب و کارها بدین منظور ملزم به داشتن اپلیکشن موبایل هستند تا بتوانند کاربران و مشتری های بیشتری را جذب کنند.

به منظور طراحی اپلیکیشن موبایل بهتر است با شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل مشاوره ای داشته باشید تا این شرکت ها به شما یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای را ارائه دهند، اما چنانچه تمایل دارید خودتان این طراحی را انجام دهید و یا بودجه ای برای این کار ندارید و می خواهید طراحی اپلیکیشن رایگان داشته باشید، ما در این مقاله به شما آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت رایگان را می دهیم.



سایت های ارائه برنامه هایی جهت طراحی اپلیکیشن موبایل بدون برنامه نویسی


این سایت ها و برنامه ها به شما این امکان را می دهند که بدون برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن موبایل انجام دهید:


Infinite Monkeys
Buzztouch
Appsbar
Runrev Livecode
Telerik Icenium
AppMakr

شما هر کدام از این برنامه ها و سایت ها را می توانید مورد بررسی قرار دهید و اون برنامه ای را که برای شما قابل فهم و راحت تر است را انتخاب کنید

ما در این مقاله کار با سایت AppMaker را به منظور طراحی اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به برنامه نویسی به شما آموزش می دهیم پس جهت شروع به کار به آدرس سایت http://www.appmakr.com بروید.


سپس عضو سایت شوید و لاگین کنید.


بعد از این که لاگین کردین و وارد فضای کاربری خود شدید در منو ها گزینه Create a New App را کلیک کنید.


این برنامه می تواند برای آیفون ، اندروید و ویندوز طراحی اپلیکیشن انجام دهد پس شما هرکدام را که م خواهید در این مرحله انتخاب نمایید.


صفحه ای برای شما باز می شود که شما می بایست در این قسمت آدرس سایت خودتون را وارد کنید و بر Create App کلیک کنید.


مراحل به صورت خودکار و اتوماتیک پیش می رود و در نهایت شما به صفحه شخص سازی می رسید که می توانید نام اپلیکیشن خودتان را به همراه عکس و آیکن انتخاب کنید.


در این صفحه شخصی سازی قسمت های بیشتری نیز وجود دارد که به شما توضیح می دهیم :
Tabs این گزینه به منظور اضافه کردن منو به کار می رود
Customize در این بخش می توانید رنگ متن ها و هدر را اضافه و انتخاب کنید.
App Info این بخش به منظور ورود اطلاعات به کار می رود مثل توضیحات، قیمت و ...
Monterize این بخش به منظور داشتن امکانات بیشتر استفاده می شود.


Publish بعد از اتمام کار وارد این تب بشوید و بعد از کلیک بر روی Build App وارد صفحه نهایی کار شده و install app manually و Download app کار تمام است و اپلیکیشن خود را دانلود می کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید اپلیکیشن موبایل موردنظر خود را بدون نیاز به برنامه نویسی طراحی کنید.


چنانچه تمایل به طراحی سایت حرفه ای و داشتن یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای داشتید می توانید از طریق لینک طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز اطلاعات بیشتری کسب کنید و با نوپرداز ارتباط برقرار نمایید.

منبع : نوپرداز