طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.
طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

10 نکته مهم طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی ضعیف باعث میشود تا کاربران نتوانند از بسیاری از اپلیکیشن های آندروید و iOS براحتی استفاده کنند. در این مقاله به ده نکته اشاره میشود که با لحاظ کردن آنها در طراحی، استفاده از اپلیکیشن ها برای کاربران آسان خواهد شد.
اینگونه بنظر می رسد کمپانی های مدیا به اپلیکیشن های موبایل که طراحی بدی دارند تمایل بیشتری دارند. طراحی اپلیکیشن موبایلخوب ضروریست، هرچند که سالهاست اپلیکشیشن های بد فروشندگان و فروشگاههای 
IT این ضرورت را نادیده گرفته اند. در کانتکست موبایل طراحی خوب اهمیت بیشتری دارد زیرا اسکرین های کوچک موبایل و محیط ناپایدار اجرایی آن استفاده از اپلیکیشن را دشوارتر میکند.
اما نقش توسعه دهندگان چیست؟ و کاربران باید درجستجوی چه باشند؟ آقای 
Micheal Griffith مدیر یک فروشگاه توسعه ی اپلیکیشن موبایل که اپلیکیشن های آن به زیبایی طراحی شده اند، ده اصل را عنوان کرده که با رعایت این ده اصل اپلیکیشن های بهتری طراحی خواهید کرد:

ویژگی های یک پلتفرم را به پلتفرم دیگر منتقل نکنید. ظاهر و احساسی که یک پلتفرم به کاربران منتقل میکند، مختص همان پلتفرم بوده و یکی از دلایل انتخاب آن پلتفرم توسط کاربر است. بعلاوه قابلیت های هر پلتفرم برمبنای آنچه ارائه میدهد از سایر پلتفرم ها متفاوت است، بنابراین توسعه دهندگان باید تصمیم بگیرند که آیا انتقال یک اپلیکیشن به همه ی پلتفرم های الزامی است یا خیر. آنها باید به این نکته توجه داشته باشند که یک پلتفرم در مقایسه با سایر پلتفرم ها کارایی بیشتری دارد.
برای اپلیکیشن های سازمانی که در چندین کانتکست و دستگاه استفاده میشوند درجه ی استاندارد سازی باید بیشتر باشد تا کاربران بتوانند آنچه را در حیطه کاری آنها بوده و در همه دستگاهها آشناست را انجام دهند. به آنها اطمینان خاطر دهید بی آنکه دغده ای برای کاهش زمان یادگیری و نوع دستگاه داشته باشند می توانند آنچه باید را انجام دهند. در این مورد اپلیکیشن بیش از نوع دستگاه در مرکز تجربه کاربری قرار دارد. درحالیکه در اپلیکیشن های معمولی خود دستگاه در مرکزیت تجربه کاربریست. بعلاوه نباید فرضیات بنیادین واسط کاربری از پلتفرم در تعاملات ابتدایی اپلیکیشن مانند دسترسی به منوها را نادیده نگرفت.

از محدودیت های موبایل بویژه اسمارت فون برای خلاقیت بهره ببرید. بعنوان مثال می توان از یک اپلیکیشن برای تشخیص چهره استفاده کرد تا بجای برش تصویر بصورت دستی auto crop در مرکز فوکوس تصویر انجام شود.

استفاده بهینه از آندسته از قابلیت های موبایل که در کامپیوتر وجود ندارند. بعنوان مثال می توان از دوربین گوشی برای کاستن از پیشنهادها در جستجو یا  supplierها استفاده کرد. استفاده از سنسورها بویژه جاهایی که دیتای اضافی آنها می تواند از تلاش کاربر یا اپلیکیشن بکاهد.

سهولت طراحی. طراحان جوان معمولا از متن های کوچک و لی اوت های دشواری استفده میکنند که خواندن و ضربه زدن های دقیق را برای کاربران مسن تر دشوار میکند. از افکت Retina استفاده نکنید زیرا در حال حاضر پیکسل های کوچکتری وجود دارند که متن را حتی در سایزهای کوچکتر از لحاظ فنی خواناتر میکنند. چشم های انسان با عبور از سن سی و پنج سالگی قادر به خواندن متن های خیلی کوچک نمی باشد. بنابراین بهتر است از طراحی قابل تطبیق استفاده شود که لی اوت را برطبق اندازه متن تنظیم میکند. رابط کاربری سایز متن در iOS7 حجم کدنویسی برای آیفون ها و آی پدها را کاهش میدهد.

پروتوتایپ ها و مدل های تستی را روی دستگاه و اپلیکیشنی که اجرا خواهد شد به مشتری یا کاربران نشان دهید.  پی دی اف یا فوتوشاپی که روی اسکرین کامپیوتر تست شود نمی تواند بازتاب دقیقی از چیزی باشد که در اسکرین موبایل یا تبلت نمایش داده میشود. بعلاوه تعاملات آنها از قبیل تاچ، سوایپ و تایپ نیز یکسان نیست. آنچه که در اسکرین های بزرگ با ماوس و کیبورد بخوبی کار میکند ممکن است در تاچ اسکرین های کوچک وحشتناک بنظر برسد. برعکس این مورد نیز صادق است آنچه که در گوشی های موبایل بخوبی کار میکند می تواند در اسکرین کامپیوتر عملکرد ضعیفی داشته باشد. بنابراین پروتوتایپ ها و نمونه های تستی را در کانتکست درست به مشتری نشان دهید.

آشنایی با تشبیهات ((Metaphors تشبیهات گرافیکی جهانی اندکی وجود دارند. شما می توانید روی افرادی حساب کنید که با تصاویر آنالوگ قدیمی مانند اسکرین های تلوزیون، کنترل های رادیو، نوار ضبط و غیره آشنایی دارند. نسل های جوانتر با آنها آشنایی ندارند حتی اگر در فیلم های قدیمی دیده باشند. هرچند آیکونوگرافی از لحاظ نظری امکان طراحی جهانی بیشتری را میسر میکند اما بسیاری از زمینه های آنالوگ برای آیکون ها چندان آشنا نبوده و کاربران را گیج میکنند. استفاده از متن حتی درصورت نیاز به لوکالیزیشن می تواند بهتر باشد.

اجتناب از سادگی بیش از حد هنگامیکه همه چیز از قبیل رنگ، وزن و غیره شبیه یکدیگرند. سادگی بیش از حد درست به گیج کنندگی پیچیدگی زیاد است چراکه هردو در تمرکز کاربر روی وظایف یا محتوا اخلال ایجاد میکنند.

طراحی apps نه applications. هرچه اپ پیچیده تر باشد استفاده از آن و نویگیت دشوارتر خواهد بود، بخصوص در گوشی های هوشمند و شرایطی مانند نور کم یا زیاد و موقعیت کاربران(حالت ایستاده یا نشسته). درصورت تعداد زیاد کارایی هایی که برای ارائه دارید می توانید آنها را میان مجموعه ای ازاپ های مرتبط تقسیم کنید. به این ترتیب هر اپ بر یک کارایی متمرکز میشود و بار اضافی به آن وارد نمیشود. عدم پیچیدگی بیش از حد و گمراه کننده یک ضرورت محسوب میشود.

طراحی برای لایه هایی از تجربه. کاربرانی که برای نخستین بار از یک اپلیکیشن تازه وارد شده به بازار استفاده میکنند باید چیزی ارزشمند و ویژه در آن احساس کنند. کاربران آتی نیز باید فواید بیشتر و با دسترسی آسان آنرا دریابند. افرادی که بطور مرتب از یک اپ استفاده میکنند معمولا بدنبال کاربردی عمیق تر برای استفاده مداوم و پایدار هستند. یک نمونه ی خوب از چنین اپی، Flipboard می باشد.

انتقال دیتا به کاربران در کانتکست. برخی تکنیک ها برای غنی تر کردن تجربه کاربری از حرکت(motion) و تغییر((transitions استفاده کرده و ارزش اپ طراحی شده را به کاربران منتقل کرده و آنها را وادار به جستجوی آن نمیکنند.

ارائه خدمات ویژه به مشتریان، کلید رشد فروشگاه اینترنتی

اگر چه دنیای اینترنت به یک مکان عمومی برای خرید و فروش کالا ها در فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده است اما همچنان عدم تعامل شخصی بین مصرف کنندگان و شرکت ها وجود دارد. در بسیاری از موارد پاسخ ندادن اوپراتور های فروشگاه اینترنتی به مشتریان سبب سرخوردگی و نگرانی مشتریان خواهد شد. زمان پاسخگویی به مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. تحقیقات اخیر نشان داده است که از هر 5 مشتری فروشگاه های اینترنتی 3 نفر به خاطر پاسخگویی نامناسب و با تاخیر خرید خود را کامل نکرده اند. در حالی که برای جذب همین مقدار مشتری جدید شما باید هفت برابر مشتریان فعلی خود هزینه کنید تا مشتریان جدید جایگزین شوند. ارائه خدمات عالی به مشتریان نه تنها باعث افزایش فروش و سود می شود، بلکه به شرکت ها کمک می کند تا در بازار جایگاه و موقعیت فروشگاه اینترنتی خود را تثبیت نمایند. در زیر به بررسی موارد ویژه ای می پردازیم که از آن ها به عنوان کلید رشد فروشگاه اینترنتی یاد می شود.

سیاست های بازگشت محصول

بازگشت محصول فروشگاه 

یکی از مهم ترین مواردی که مشتریان یک فروشگاه اینترنتی با آن مواجه هستند، بازگشت محصول است. معمولا 15 تا 30 درصد از کالاهایی که به صورت آنلاین خریداری می شوند، بازگشت داده می شوند. بنابراین یک سیاست ساده و آسان برای بازگشت محصول در نظر بگیرید. سیاست های بازگشت محصول و مراحل مورد نیاز آن، باید در صفحات متعدد سایت شما و ایمیل خرید نشان داده شود. استفاده از یک فرآیند شفاف و دقیق اعتماد به نفس مشتریان را برای خرید از فروشگاه اینترنتی شما افزایش خواهد داد. به گفته دکتر توماس لمبو، صاحب Samurai Insoles "اگر شما خط مشی بازگشت آسان را ارائه دهید، مشتریان بیشتری از شما خرید خواهند کرد".

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی می تواند نام تجاری یا همان برند کسب و کار شما را از دنیای رقابت جدا کند. در واقع، آمار نشان می دهد که بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی بر شخصی سازی فروشگاه اینترنتی تاکید دارند. این شخصی سازی می تواند شامل داشتن حساب کاربری، اطلاعات پرداخت مانند آدرس ارسال کالا و انتخاب اقلام و کالا های مختلف باشد. دریافت ایمیل های شخصی کاربران در پنل کاربری یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. 

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی خدمات منحصر به فردی را بر اساس مشخصات مشتری ارائه می دهند(مثلا طراحی یک لباس سفارشی بر اساس مشخصات مشتری)، که از این مورد نیز می توانید برای قرار گرفتن در بالای سر رقبای خود استفاده نمایید.

دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان فروشگاه اینترنتی

اغلب مشتریان و کاربران سایت ها نظر و پیشنهاد خود ارائه نمی دهند، مگر این که از آن ها بخواهید. شما می توانید یک ایمیل پیگیری ارسال کنید و از آنها بخواهید تا تجربه خود را از فروشگاه اینترنتی شما توصیف کنند. بررسی انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای فروشگاه های اینترنتی ضروری است زیرا باعث می شود صاحبان فروشگاه اینترنتی متوجه شوند که چه چیزی به درستی کار می کند و چه چیزی خوب کار نمی کند! پی بردن به اشتباهات همیشه بد نیست و باعث می شوند شما آن ها را اصلاح کنید و کارکرد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

چت زنده با مشتریان

چت زنده 

برای مشتریان امروز فروشگاه های اینترنتی زمان اهمیت زیادی دارد. این به این معنی است که اگر آن ها یک سوال داشته باشند، یک پاسخ را می خواهند. اگر شما نتوانید به درستی آن ها را راهنمایی کنید، تنها با یک کلیک وب سایت شما را ترک خواهد کرد و به سراغ فروشگاه دیگری می روند. با توجه به اینکه 83 درصد از خریداران آنلاین نیازمند کمک برای تکمیل سفارش هستند، چت زنده (با افراد واقعی و نه ربات ها) ضروری است. استفاده از چت زنده می تواند نگرانی های شما را حل کند، یک تجربه عالی ارائه دهد و در نتیجه یک فروش برای فروشگاه شما به دست آورد.

ارائه خدمات از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی 

رسانه های اجتماعی جایی هستند که مردم از آن برای اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات خود استفاده می نمایند. پس می توانید از این رسانه ها نیز برای پاسخ گویی به سوالات و تماس با مشتریان استفاده نمایید.  تحقیقات موسسه Bain & Company نشان می دهد که شرکت هایی که با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند و به درخواست های خدمات مشتریان در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند، 20 تا 40 درصد فروش بیشتری کسب می کنند.

فروش به خدمات وابسته است

ارائه خدمات مناسب به مشتریان و ایجاد تجربه کاربری مناسب گامی مهم برای سبقت گرفتن از سایر رقبای فروشگاه اینترنتی شما می باشد. بهتر اس یک بار به چشم یک خریدار به وب سایت خود نگاه کنید و بررسی کنید که آیا وب سایت فروشگاهی شما دوستانه، راحت و کاربرپسند هست یا خیر؟

عناصر طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها، شناخت و اجرای آنها و رعایت اصول خاص برای رسیدن به یک هدف خاص است. طراحی وب یدر واقع یک روند مشابه ایجاد کردن است ؛ با هدف ارائه محتوای خاص در صفحات وب الکترونیکی، که کاربران نهایی بتواند از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشند.

عناصر طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با استفاده از بسیاری از عناصر بصری کلیدی طراحی مانند عوامل زیر ایجاد می شود :

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست

طرح بندی:  اولین عنصر در طراحی وب طرح بندی آن است که زمینه ای برای گرافیک ، تبلیغات و محتوای سایت می باشد . در دنیای وب، یک عنصر کلیدی برای کمک به یافتن اطلاعاتی که کاربران به دنبال آنها هستند ؛ طرح بندی است  و شاملحفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شود.

رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری دارد؛ طراحی رنگ می تواند ساده ، سیاه و سفید و یا چند رنگی باشد که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان را با استفاده از رنگ های موجود در صفحات وب انتقال دهد.

گرافیک: گرافیک می تواند شامل آرم ها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها، که همه آنها طراحی وب را بهبود می بخشد ، باشد . برای ارتباط با کاربر ، انتخاب موارد گرافیکی باید با دقت انجام شود و با رنگ و محتوای صفحه برای بهبود صفحه کار شود . البته تا حدی که بارگیری صفحات کند نشود و یا برای کاربر گیج کننده نباشد .

 

فونت: اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعدادی از فونت هایی را که به عنوان “فونت های ایمن وب” شناخته می شوند، بخوانند، بنابراین طراحی فونت شما اغلب در این گروه  از فونت ها قابل پذیرش است.

محتوا: محتوا و طراحی با هم کار می کنند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن به کاربر برسانند . متن نوشتی همیشه باید مرتبط و مفید باشد تا خواننده با استفاده از آن از اشتباه در آمده و آنچه که می خواست بداند را بدست بیاورد . تنها با این روش کاربر در سایت باقی خواهد ماند . محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود و از طول مناسبی برخوردار باشد و کلمات کلیدی مرتبط را در آن جای داده شود .

ایجاد طراحی کاربر پسند برای وب سایت

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب که باعث می شود سایت زیبا و بصری  و قانع کننده باشد، وب سایت همیشه باید کاربر پسند بودن  را نیز در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن را بدست آورد.

ناوبری وب سایت : معماری سایت، منوها و دیگر ابزارهای ناوبری در طراحی وب باید با توجه به نحوه مرور و جستجوی کاربران ایجاد شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا به راحتی در صفحات سایت به جستجو بپردازد و اطلاعات لازم را پیدا کند.

محتواهای چند رسانه ای در وب سایت : محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی سایت می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را درک کنند، درک سریع و آسان داشته باشند. که این امر بازدیدکنندگان را تشویق می کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست

سازگاری طراحی وب سایت : طراحی صفحه وب باید با مرورگرهای مختلف و سیستم عامل های موبایل سازگار باشد تا افزایش کاربر و مشاهده را به همراه داشته باشد .

تکنولوژی : پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری را به وب سایت اضافه کنند و اجازه می دهد طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.

تعاملی : افزایش مشارکت و مشارکت فعال کاربران با اضافه کردن گزینه های نظر و نظرسنجی ها در طراحی. به تعاملی شدن بیشتر وب سایت می انجامد . کاربران را از بازدیدکننده  به مشتری با ارائه فرم های ایمیل و ثبت نام خبرنامه تبدیل کنید.

طراحان وب سایت حرفه ای وب افرا یک وب سایت عالی کاربر پسند با تجربه رضایت بخش مشتری از وب سایت را به وجود می آورند . تیم وب افرا از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل برای طراحی وب سایت استفاده می کند. نمونه کارهای طراحی وب سایت وب افرا را در بخش نمونه کارهای صفحه ی اول سایت مشاهده کنید . همچنین برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت سایر مقالات بخش های طراحی سایت ، وبلاگ و مقاله ها را دنبال کنید.

ویژگی های طراح وب سایت حرفه ای چیست؟

به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!

ویژگی طراحان وب سایت 

طراحی وب سایت 

طراحی وب سایت با توجه به سئو

به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.

اطلاع از اصول اصلی

این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساخت محتوا مناسب و مرتبط

تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

هر روز نکات جدید یاد بگیرید

بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.

پیدا کردن راه حل ها

همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.

به طور منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید

برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.

تمرین مهارت های ارتباطی

همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند. 

شناختن بازار

هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.

تفکری خلاقانه داشته باشید

رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.

شرح و داستان پروژه

هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.

هماهنگی و شخصیت کاری

به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.

مشارکت و ایده پردازی

از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.

فعال باشید

شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.

اطلاع از طراحی سایت واکنش گرا

طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.

به جزئیات توجه کنید

در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است. 

به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی

کسب و کار های کوچک و فروشگاه اینترنتی

کسب و کار های کوچک بهتر است برای افزایش فروش محصولات خود گزینه های تجارت الکترونیک مناسبی انتخاب کنند. یکی از مهم ترین آن ها جذب و حفظ مشتریان فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات است که از طریق اینترنت انجام می پذیرد. امروزه مردم از خرید و فروش آنلاین دلیل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبی کرده اند. 

استفاده از فروشگاه های اینترنتی می تواند به کسب و کار شما برای رسیدن به بازار های جدید کمک کند و افزایش فروش محصولات شما را در پی داشته باشد. اما بسته های نرم افزاری فروشگاه های اینترنتی گسترده هستند و طیف وسیعی از قیمت ها را در بر میگیرند. برای این منظور مطمئن شوید که درک درستی از نیاز های کسب و کار خود دارید و سایر فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنید.

شاید مهم ترین نکته ای که بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی باید بررسی نمود، سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی است و نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. هر چقدر هم که وب سایت شما زیبا و کاربرپسند باشد، در صورتی که بازدید کننده ای نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد. به همین خاطر استفاده از نیرو های متخصص برای بهبود وضعیت سایت فروشگاهی شما از جمله ملزومات می باشد.

فروشگاه اینترنتی  

برنامه ریزی برای فروشگاه اینترنتی

استفاده از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای گام مناسبی برای رشد کسب و کار شما است اما شما باید برای کسب موفقیت به تکنولوژی روز دنیا و کسب و کار خودتان توجه داشته باشید. پرسش های زیر می تواند به شما کمک کند:

  • آیا استفاده از یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقیبان من چه کسانی هستند و آن ها چه زمانی شروع به کار کرده اند؟
  • آیا می توانم این سیستم کسب و کار آنلاین خود را به صورت اینترنتی هم پردازش کنم؟
  • وب سایت من چه کاری باید انجام دهد؟ آیا نیاز به دسته بندی ها و زیر دسته های مختلفی دارد؟
  • آیا به سبد خرید نیاز دارم؟
  • برای یک فروشگاه آنلاین چه دانش و اطلاعاتی مورد نیاز من است؟
  • چگونه ترافیک ورودی به فروشگاه اینترنتی را افزایش دهم؟

کتاب آموزش فروش و طراحی فروشگاه اینترنتی

هر چند بحث طراحی فروشگاه اینترنتی از نظر ساختار برنامه نویسی و پلن های مختلف کسب و کار بسیار گسترده است اما در این قسمت یک کتاب الکترونیکی قرار داده ایم. این کتاب به شما در طراحی فروشگاه اینترنتی و روش های فروش محصولات کمک می کند. با مطالعه این کتاب دید بهتری نسبت به فروشگاه های اینترنتی و روش های مختلف فروش به دست می آورید.

دانلود کتاب: medi_booklet_e-commerce_accessible_e_final.pdf [395.17 KB]