طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.
طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی وب سایت و بهبود آن با ۱۴ نکته ضروری

بلافاصله پس از ۵ ثانیه از ورود بازدید کنندگان به سایت شما، ایا آنها می توانند توصیف کنند که شرکت شما چه کاری را انجام می دهد؟ اگر آنها نیاز داشته باشند می توانند به راحتی در قسمت های مختلف سایت یا وبلاگ حرکت کنند؟ آیا طرح قیمت گذاری شما به آسانی قابل درک است؟ آیا میزان گزاف گویی بسیار بالا دارید؟ اگر شما خودتان را به این سوالات پاسخ منفی می دهید، شاید زمان آن رسیده است که نگاه دقیقی به شیوه طراحی وب سایت و وضعیت بهینه سازی آن داشته باشید.

۱۴ نکته ضروری برای بهبود طراحی وب سایت شما

یک وب سایت نمی تواند به سادگی با پیشرفت در مباحث محدود (مانند طراحی صرفا محتوا) موفق شود. این امر نیاز به طراحی دارد که بهیود تجربه کاربر در وب سایت، قابلیت های وب سایت و محتوای مناسب و مفید را تکمیل نماید.

وب سایت شما همچنین باید با مخاطبین خود به طور واضح ارتباط برقرار کند، اینکه در وب سایت چه کاری انجام می دهید، دلیل انجام آن چیست و چه کسی این کار را انجام می دهد، با شفاف سازی هدف وب سایت به آسانی می توانید به عنوان یک کسب و کار بزرگ مورد توجه قرار بگیرید.

بنابراین، چه چیزی باید بدانید که شروع به بهبود طراحی وب سایت خود کنید؟

برای پاسخ دادن به این سوال، ۱۴ راهنمایی در مورد بهبود طراحی وب سایت در این مقاله آماده کرده ایم تا اطمینان حاصل کنید که در طراحی مجدد وب سایت خود در مسیر درستی قرار گرفته اید و اطمینان کنید که از بازدیدکنندگان و کاربران دور نمی شوید.

۱۴ نکته برای بهبود طراحی وب سایت شما

۱٫ برنامه داشته باشید

فقط شروع به طراحی وب سایت نکنید. برای اطمینان از این که وب سایت شما به طور موثر نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می کند، شما باید به عنوان یک بازدید کننده جدید از وب سایت خود برای اولین بار دیدن کنید. چه صفحه ای می خواهید ببینید، چه محتوایی می خواهید بخوانید، و چه پیشنهاداتی برای مطرح کردن در مورد وب سایت دارید؟ درک این موضوع به شما کمک خواهد کرد که سایتی را طراحی کنید که از طریق آن فروش و کسب درامد کنید.

شما می خواهید وب سایت خود را برای مرحله بعدی طراحی کنید نه مرحله نهایی. همه چیز به پاسخ درست به سوالات بر می گردد، آنچه که در مورد مشتریان قبلی خود می دانید را بررسی کنید و تحقیق کنید که چگونه آنها از یک بازدید کننده معمولی تبدیل به یک مشتری شدند، سپس از این داده ها برای طرح برنامه و تهیه استراتژی خود بهره بگیرید.

طراحی وب سایت و بهبود آن با 14 نکته ضروری

طراحی وب سایت و بهبود آن با ۱۴ نکته ضروری

۲٫ پرت کننده های حواس را از وب سایت خود حذف کنید

برخی از عناصر در وب سایت شما از ارزش و پیامی که شما در حال تلاش برای انتقال آن هستید، می کاهند. انیمیشن های پیچیده، محتوایی که بیش از حد طول می کشد، تصاویر وب سایت نامناسب، تنها چند عامل در این لیست هستند.

با وجود مخاطبانی که فقط ۸ ثانیه توجه دارند، شما باید اولین تصور را به آسانی در نقاط اصلی برای بازدیدکننده به وجود آورید. این امر باید با بخش های کوتاه و قدرتمند شامل محتوا و عکس / آیکون های قابل اجرا که توسط سرصفحه های واضح و مختصر جدا شده اند انجام شود.

شما باید این تصور اولیه را به راحتی در کاربران به وجود آورید، آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که اصطلاحات مبهم در آن وجود ندارد و فقط محتوایی مناسب را شامل می شود که کاربران شما را گیج نمی کند.

۳٫ دکمه اشتراک اجتماعی و دنبال کردن را اضافه کنید.

تولید محتوای عالی و پیشنهادات فقط تا اینجا ادامه پیدا می کند اگر که شما به کاربران خود امکان اشتراک گذاری آنچه که دارید را ندهید.

اگر وبسایت شما در حال حاضر دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را ندارد ممکن است ترافیک زیادی از سمت شبکه های اجتماعی را که از طرف خوانندگان فعلی وب سایت شما ایجاد می شده را از دست داده باشید.

اگر این موضوع به نظر شما جدید است، بد نیست بدانید دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، دکمه های کوچکی هستند که در اطراف بالا یا پایین پست های وبلاگ قرار دارند. آنها حاوی آیکون های وب سایت مختلف رسانه های اجتماعی هستند و به شما امکان می دهند صفحه را به طور مستقیم در کانال رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

۴٫ پیاده سازی دعوت به عمل

هنگامی که بازدید کنندگان شما در سایت شما فرود می آیند، آیا می دانند چه کاری باید انجام دهند؟ آنها نمی دانند چه صفحاتی برای مشاهده و بازدید مورد علاقه آنهاست اگر شما به آنها جهت و مسیر لازم را نشان ندهید.

دکمه های Call-to-Action یکی از عناصری است که نشان می دهد کاربر بعدی باید روی یک صفحه کلیک کند. در حالی که همه ی ما کاربرد آن را می دانیم، اما می توان از آنها به درستی استفاده کرد تا کاربران از طریق آن به وب سایت شما هدایت شوند.

برای شناختن این که شما مجبور به انجام چه کاری هستید، شروع به خواندن صفحات در وب سایت خود کنید. آیا بیشتر صفحات، حتی مقالات وبلاگ را پیدا می کنید فقط با یک دکمه Call-to-Action ؟ اگر این گونه نیست زمان به روز رسانی آن فرا رسیده است.

طراحی وب سایت و بهبود آن با 14 نکته ضروری

طراحی وب سایت و بهبود آن با ۱۴ نکته ضروری

۵٫ از تصاویر درست استفاده کنید

هر عکس نمی تواند با نوع پیامی که میخواهید به مخاطبان خود را نشان دهید، متناسب باشد. خوشبختانه، شما باید از بین تعداد زیادی عکس انتخاب کنید. اما هنوز هم، بسیاری از افراد وب سایت را با عکس های ضعیف و نامناسب ترسیم می کنند.

فقط به این دلیل که یک وب سایت دارای تصویر است، به این معنا نیست که واقعی به نظر می رسد و اعتماد مشتری را به شرکت شما جذب می کند به شرکت شما را تحریک می کند. در حالت ایده آل، بهتر است شما از عکس هایی استفاده کنید که تصاویری از افراد واقعی که در حال کار در شرکت و دفتر هستند را نشان بدهد.

اگر عکس های واقعی گزینه مورد نظر شما نیستند، می توانید از تکنیک هایی برای کمک به انتخاب نوع مناسب عکس، استفاده کنید.

۶٫ ناوبری سایت

هنگام طراحی وب سایت خود، ناوبری نکته کلیدی است، اساسا ناوبری نقشه ای است که مکان های اصلی را به بازدید کننده نمایش می دهد.

هیچ چیز بدتر از یک سایت با رابط ناوبری ناخوشایند یا گیج کننده نیست. هنگام بهبود ناوبری وب سایت خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان شما به راحتی می توانند آنچه را که دنبال می کنند، پیدا کنند. بعضی از ویژگی های یک نوابری خوب شامل محتوای ساده، سلسله مراتب ناوبری، و طراحی پاسخگو است، اگر کاربران نتوانند آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند، هیچ دلیلی برای ماندن در سایت شما برایشان وجود ندارد. در عوض، آنها قطعا رقیب شما را پیدا می کنند که تجربه کاربر و ناوبری بهتری را ارائه می دهد.

۷٫ اجازه دهید بازدید کنندگان در وب سایت شما حرکت کنند.

از طراحی صفحات کوچکتر، غافل نشوید. از جمله ۳ تا ۵ بخشی که به کاربران جدید و قبلی کمک می کند که در سایت به گشت و گذار بپردازند. این امر می تواند به ایجاد یک تجربه ی یکپارچه در کاربر بینجامد.

اما این بخش ها باید چه باشد؟ و یا چیست؟

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

این لیست می تواند همشه تکمیل شود، اما برخی از عناصر مهم لیست  بخش های کمک به کاربر در وب سایت عبارتند از:

  • معرفی فیلم
  • مرور کلی خدمات
  • مشخصات محصول
  • درباره ی ما
  • مشتریان
  • مطالعات موردی / داستان موفقیت
  • منابع

۸٫ از فضالی خالی و سفید نترسید.

فضای سفید یک عنصر طراحی ضروری است که به شما کمک می کند صفحه را شکسته و خوانایی را افزایش دهید.

همچنین این فضا، “فضای منفی” نامیده می شود، فضای سفید به حوزه های اطراف عناصر در یک صفحه گفته می شود که خالی و فاقد محتوای یا آیتم های بصری هستند.

اگرچه ممکن است این فضای سفید، فضای اضافی به نظر برسد، اما در واقع مسئولیت پذیری و اولویت بندی محتوا را بر عهده دارد. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت عناصر طراحی وب سایت دارد.

اگر از بعضی صفحات فاقد فضای سفید استفاده می کنید، صفحه را مرور کنید و عناصر یا محتویاتی را که برای رسیدن به هدف در صفحه ضروری نیست، را مشاهده کنید. سپس اطمینان حاصل کنید که این محتوا به درستی گروه بندی شده است، به طوری که کاربران قادر به تشخیص اینکه کدام صفحه ، اولین صفحه بود، باشند.

۹٫ بهینه سازی سایت برای موبایل

بهینه سازی سایت خود برای نسخه های موبایل را فراموش نکنید. اگر قبلا نمی دانستید توجه کنید؛ ۸۰ درصد از کاربران اینترنت یک گوشی هوشمند دارند و “گوگل می گوید ۶۱ درصد از کاربران بعید به نظر می رسند به یک سایت که دسترسی به آن با تلفن همراه مشکل است، بازگردند و ۴۰ درصد از سایت رقیب به جای سایت شما بازدید خواهند کرد”.

این ضرورت است که سایت تان را متناسب با نیازها و خواسته های کاربران خود، طراحی کنید. ممکن است بخواهید از خودتان بپرسید، چرا کسی به سایت من از موبایل دسترسی پیدا می کند؟ آنها چه می خواهند؟ آیا طراحی وب سایت من به گونه ای است که به کاربران اجازه دهد به راحتی این کار را انجام دهند.

اگر وبسایت تان در بهینه سازی تلفن همراه موفق نیست، برخی از وب سایت های عالی در تلفن همراه را بررسی کنید تا بفهمید که این وس سایت ها چگونه تجربه کاربری مناسبی را در سایت شان ایجاد کرده اند. یا می توانید برای بهبود وب سایت خود و بهینه سازی آن روی لینک کلیک کنید تا متخصصان ما وب سایت شما را برای موبایل بهینه سازی کنند.

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

طراحی وب سایت و بهبود آن با این نکات

۱۰٫ پیدا شدن وب سایت

اگر می خواهید یک حضور آنلاین در دنیای اینترنت ایجاد کنید، شما نیاز به ایجاد یک وب سایت دارید که بتواند پیدا شود. این توسعه یک استراتژی سئو محسوب می شود که با توجه به شرایط جستجو مخاطب شما و بازدیدکنندگان، پیدا کردن سایت ممکن می شود.

شرایط این استراتژی این است؛ وب سایت باید شامل محتوایی باشد که مربوط به نیازهای بازدیدکنندگان شما باشد. فیلم ها، مقالات وبلاگ ها و کتاب های الکترونیکی چند مثال از محتوایی است که می تواند این کار را انجام دهد.

ابتدا کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید که مخاطبان شما واقعا در جستجوی آن هستند در غیر اینصورت شما بازدیدکنندگان زیادی را جذب نمی کنید و هرگز فروش محصولی نخواهید داشت.

۱۱٫ آزمایش کردن را هرگز متوقف نکنید

ارزیابی مسیرهای تبدیل، سرعت حرکت کاربران، جایی که آنها کلیک می کنند و غیره، از ویژگی های مهمی هستند که می توانند نشان دهند که آیا صفحات شما به نحوی مناسب عمل می کنند یا خیر.

اگر فردی هستید که صفحات زیادی دارد، ممکن است این مسئله را در بسیاری از صفحات، به ویژه در صفحه های قدیمی تر، پیدا کنید. صفحات قدیمی ممکن است در عمل بسیار خوب باشند، اما حاوی اطلاعات قدیمی هستند که می دانید می توانند به روز شوند. بازدید کنندگان ممکن است فقط نیاز به برخی به روز رسانی های کوچک یا تغییراتی در طراحی داشته باشند. تغییرات ساده مانند رنگ دکمه ها، هدر ها یا اضافه کردن چند جمله در متن قبلی شما می تواند تفاوت های باور نکردنی در عملکرد صفحه را ایجاد کند.

۱۲٫ شناسایی لینک های ناشناخته ۴۰۴ یا شکسته شده

بسته به اندازه وب سایت شما و یا مدت زمانی که در سایت تان فعالیت می کنید، ممکن است چند صفحه یا لینک در آن وجود داشته باشد که کار نکنند. و مهم ترین قسمت آن، این است که بازدید کنندگان شما، این موضوع را بیان نخواهند کرد!

وقتی برای ارزیابی اینکه آیا سایت شما لینک های شکسته دارد یا نه، بگذارید. ممکن است شگفت زده شوید که صفحات فرود قبلی که عملکرد بالایی داشتند و یا صفحات دیگر وب سایت، لینک هایشان شکسته یا نامناسب است.

۱۳٫ ایجاد پیشنهاد جدید یا منحصر به فرد

بسیاری از ما روش هایی را که به طور معمول بازدیدکنندگان وارد وب سایت می شوند را می دانیم ، اما اگر به دنبال بهبود سایت هستید بهتر است ایده ها و پیشنهادات منحصر به فرد و جذاب را پیدا کنید.

مثلا تصور کنید شما یک شرکت رسانه ای هستید که متوجه می شوید بسیاری از رقبایتان در حال ساخت کتاب های الکترونیکی در مورد چگونگی ایجاد یک تقویم رسانه های اجتماعی هستند. به جای ایجاد یک پیشنهاد مشابه، می توانید یک گام به جلو بردارید و یک ابزار ایجاد کنید که به افراد اجازه می دهد وارد اطلاعاتی شوند که به ایجاد یک برنامه که با تقویم گوگل هماهنگ است، کمک کند؛ در این صورت شما از دیگر رقبا یک گام جلوتر خواهید بود.

هر تصمیمی که گرفته اید، مهم است که مطمئن شوید کاری که انجام می دهید، یک قدم بالاتر از رقبایتان است. کپی کردن پیشنهادات محتوایی که در حال حاضر وجود دارد، فقط غرق کردن سایت تان در دریاست.

۱۴٫ محتوای خود را به روز کنید و از شخصیت خودتان دور شوید

هنگامی که شما در یک شرکت، نوشته های کپی را آغاز می کند در واقع می خواهید بازدید کنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید. بسیاری تمایل به انجام این کار دارند که شبیه سقوط از یک پله است.

اکثر محتواها در اینترنت بر کلمه ی “ما” متمرکز شده است.

“ما درآمد را با .. افزایش می دهیم”، “مزایای ما شامل …” فقط نمونه هایی از هدر هایی است که بسیاری از آنها در سراسر صفحات وب استفاده می شود. اگر چه شما ممکن است با این روش سعی در رونق کسب و کار داشته باشید یا بخواهید بگویید که چه قدر محصولاتتان مفید است اما این نکته را در نظر داشته باشید که این روش تاثیری نخواهد داشت.

از محتوای مربوط به “ما” خارج شوید و آن را با “شما” جایگزین کنید. مشتریان بالقوه شما می خواهند شما را به چشم خود ببینند. نقاط درد آنها توسط شما درک شود و به طور مستقیم توضیحی در مورد حل شدن مشکلشان وجود داشته باشد.

بنابراین به جای یک سرصفحه مانند «مطالعات موردی ما»، سعی کنید چیزی شبیه به «داستان موفقیت بالقوه شما» را امتحان کنید. یا به جای یک صفحه حرفه ای که تمرکز آن بر این است که شرکت چقدر عالی است، می توانید بازدید کننده را آگاه کنید که آینده ی کسب و کارش چه خواهد بود. امیدوارم از این سری مقالات شرکت طراحی سایت وب افرا بهره کافی را برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

طراحی وب سایت چرا مهم است ؟

طراحی وب سایت سوالات زیادی را ممکن است در ذهن شما ایجاد نماید. شما ممکن است از خودتان بپرسید چرا به دنبال به روز رسانی وب سایت شرکت خود هستید؟ در حقیقت ، وب سایت فعلی شرکت شما در مقایسه با رقبا قدیمی است، اما آیا طراحی وب سایت معتبر و قانع کننده واقعا مهم است؟ قطعا ، شما در حال بررسی یک شرکت طراحی سایت هستید تا وب سایت کسب و کارتان توسط این شرکت طراحی و یا بروزرسانی شود . اما آیا کاملا مطمئن نیستید که یک طراحی وب سایت جدید یا بروز رسانی آن در کسب و کار شما چه تغییری ایجاد می کند ؟ یا در واقع طراحی وب سایت چرا مهم است ؟ با ما همراه باشید .

طراحی وب سایت چرا مهم است ؟

با وجود شک و تردید شما، بسیاری از مطالعات نشان می دهد ، طراحی وب سایت خوب ، ترافیک مشتری بیشتری ایجاد خواهد کرد و یک رابط کاربری بهبود یافته ، بازدید را افزایش خواهد شد و کسب و کار جدید را با سرعت نمایان می کند. اما چگونه ؟

طراحی وب سایت چگونه می تواند در موفقیت کسب و کار شما تاثیر بگذارد ؟ دلایل زیادی وجود دارد که یک و بسایت طراحی شده مناسب ، مشتری ایده آل و گفتگو سریع با شرکت طراحی سایت شما را جذب خواهد کرد یا خیر . در زیر پنج عنصر کلیدی برجسته که طراح وب باید در هنگام طراحی یک وب سایت به آن توجه داشته باشد ؛ عنوان شده است .

طراحی وب سایت چرا مهم است ؟

طراحی وب سایت چرا مهم است ؟

ناوبری مهم ترین قسمت طراحی وب سایت

احتمالا مهمترین قسمت وب سایت ، ناوبری است. ناوبری یک وب سایت می تواند یک سایت را ایجاد و یا نابود کند، این امر در حقیقت مخصوصا برای وبسایت های قوی با تعداد زیادی صفحات صدق می کند . ناوبری وب سایت معمولا شامل یک نوار ناوبری یا لیستی از برچسب هایی است که صفحات وب را متمایز می کنند.ناوبری خوب باید به پیدا کردن و درک آسان  وب سایت کمک کند. برای سریع و آسان گشتن در کل وبسایت ؛ طراحان وب ، هنگام طراحی ناوبری، گاهی اوقات با طرحها و قلمهای فانتزی از هدف دور می شوند. در اغلب موارد، ناوبری بیش از حد ساده شده، استفاده آسان را برای محدوده وسیعی از مشتریان به حداکثر می رساند.یک نکته خوب این است که ناوبری وب سایت شرکت شما باید بسیار شهودی باشد در این صورت حتی مادربزرگ شما نیز می تواند آن را درک کند !!!

سازگاری نام تجاری

اگر شرکت شما یک آرم داشته باشد و این لوگو اغلب در مواد چاپی (یعنی کارتهای کسب و کار، جزوه ها، سربرگ ها و غیره) استفاده شود،  لوگو، رنگ لوگو یا برند، پیام های نام تجاری و تصاویر مورد استفاده برای چاپ باید در طراحی وب سایت استفاده شوند .

برای مشتریان شما مهم است که بتوانند برند شما را در تمام انواع ارتباطات تشخیص دهند بنابراین آنها موقعیت تجاری شما را مرتبط شناخته و به کسب و کارتان وفادار می مانند . اغلب هنگامی که ارتباطات بصری و نام تجاری تغییر می کند، می تواند موجب ناراحتی مشتریان شود، که ارتباط منفی با شرکت شما را سبب می شود.

الگوهای خواندن و سئو

اکثر مردم راحت خواندن یک صفحه وب را به همان شیوه ای که کتاب را می خوانند، از بالا به پایین، چپ به راست می دانند . طراحان وب همچنین هنگام طراحی وب سایت، این نکته را در نظر می گیرند. بسیاری از طراحان اطمینان می دهند که مهمترین اطلاعات در ستون سمت راست بالا قرار گیرد. این کمک می کند تا پیام به طور موثر تر برای بازدید کنندگان وب سایت که می توانند مشتری های فعلی یا بالقوه باشد ، به نمایش گذاشته شود.  اما آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که قرار دادن اطلاعات مهم در این قسمت ها در یک وب سایت  به بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) نیز کمک می کند . هنگامی که شما کلمات کلیدی مرتبط با شرکت را در متن مبتنی بر HTML قرار می دهید، موتورهای جستجو مانند Google و Bing می توانند  به راحتی در وب سایت شما بخزند. این کار سبب می شود کارایی موتور های جستجو افزایش یابد و وب سایت و کسب و کار شما بهتر نمایش داده شود.

طراحی وب سایت چرا مهم است ؟

طراحی وب سایت چرا مهم است ؟

محتوای سایت

محتوای سایت شما به دلایل زیادی مهم است، علاوه بر این واقعیت که به معنای واقعی کلمه ارتباط نام تجاری شما با شرکت شماست . عناصر بسیار مهمی وجود دارند که در هنگام تهیه یک نسخه کپی رایت ایجاد می شوند و طراح محیط بصری مکمل برای محتوا را ایجاد می کند. ایجاد پیام کوتاه و مختصر ، گرم و استقبال کننده (بسته به نوع کسب و کار ) است و کمک می کند تا خواننده این پیام آسان را به خاطر داشته باشد . همچنین، هنگامی که متن بیش از حد در یک صفحه وجود دارد، این صفحه بصری مبهم می شود و باعث می شود که برای خواننده ، مطالعه ی صفحه بسیار مشکل شود . مگر اینکه علاقمند به خواندن صفحه باشد . با بهینه سازی محتوا در وب سایت ، طراح می تواند متن را در طراحی خود قرار دهد که معمولا شامل مقدار زیادی فضای خالی می شود. این فضای خالی به چشمان خواننده کمک می کند تا از خواندن خسته نشود.

اعتماد

ایجاد اعتماد در میان مشتریان بسیار مهم است، اما اتفاق نخواهد افتاد، مگر اینکه شما واقعا آنها را بشناسید و بدانید هدف شان چیست . تاکتیک های بازاریابی می توانند به عنوان یک گفت و گو با مشتریان بالقوه عمل کنند که این امر می تواند راهی عالی برای کشف نیازهای مشتریان شما باشد. با تقویت گفتگو با مشتریان، شما می توانید آنچه را که در طراحی خود با آنها سازگار است ، پیاده سازی کنید. در هنگام ایجاد وبسایت ؛ بازدیدکنندگان بیشتر ، استقبال و اعنماد آنها ، سبب افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد و بهبود کسب و کار از طریق طراحی وب سایت عملی خواهد شد .

اینترنت می تواند یک مکان ترسناک برای افرادی باشد که بیشتر به انجام کارها مشکوک هستند. اینترنت می تواند صحنه های حیرت انگیزی از فیلم The Matrix، را برای آنها تداعی کند که ممکن است برای صنایع خاص مناسب باشد. طراحی وب سایت یک راه عالی برای ایجاد یک محیط کاربر پسند است که مردم برای راهنمایی مفید و بهترین شیوه ها به آن مراجعه می کنند . اگر یک وب سایت به درستی طراحی و مدیریت شده باشد، مشتریان به طور مداوم به سایت شما باز می گردند و با شرکت شما کار می کنند.

ترجمه از bopdesign.com

کدام زبان برنامه نویسی را برای طراحی وب سایت باید یاد بگیریم؟

شروع توسعه و طراحی وب سایت می تواند کمی دشوار و گیج کننده باشد. یادگیری آن بسیار وسیع بوده و گزینه های زیادی برای انتخاب مناسب ترین زبان برنامه نویسی، فریم ورک ها و ابزار های دیگر طراحی سایت وجود دارند. اما از کجا باید آغاز کنیم؟ هیچ پاسخ صحیحی در این زمینه وجود ندارد اما شما می توانید از مسیر پیشرفت بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای استفاده کنید. شروع کار با رعایت اصول اولیه بهتر است و به مرور به مطالعه زبان های برنامه نویسی دقیق تر تبدیل می شود. در ادامه به بررسی این زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت خواهیم پرداخت و ابزار های خوبی را به شما معرفی خواهیم نمود.

HTML و CSS

اگر شما تازه طراحی سایت را شروع کرده اید، HTML و CSS گزینه های مناسبی برای شما هستند. این دو در واقع زبان برنامه نویسی نیستند زیرا بر مبنای منطق کار نمی کنند. HTML یک زبان نشانه گذاری است و CSS یک زبان برای استایل پروژه است. HTML ساختار یک صفحه وب سایت را مشخص می کند و CSS تعریف می کند چگونه یک صفحه بر روی صفحه نمایش به نظر برسد. این دو زبان به عنوان زبان های فرانت اند در نظر گرفته می شوند زیرا در مرورگر کار می کنند. برخی از برنامه نویسان با زبان های کامل مانند پایتون یا جاوا اسکریپت شروع به کار می کنند. اما اگر می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید و مطمئن نیستید برای شروع باید چه کاری را انجام دهید، HTML / CSS باید در اولویت فهرست شما باشد.

این دو زبان بسیار متفاوت هستند، اما آنها به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. یک صفحه با فقط HTML کار خواهد کرد، اما اینطور زیبا به نظر نخواهد رسید. به طور مشابه در صورتی که بخواهیم فقط از CSS استفاده کنیم باز هم موفق نخواهیم بود، زیرا HTML باید توسط مرورگر رندر شود تا CSS هم بارگذاری شود.

شما با یادگیری HTML و CSS می تواید یک وب سایت را ایجاد کنید. درست است که وب سایت هایی که فقط با HTML و CSS ایجاد می شوند پویا نیستند ولی به خوبی کار می کنند. هر چند وقت یکبار نسخه های جدیدی از آن ها ارائه می شود که فقط ویژگی های جدیدی را ایجاد کرده که با استفاده از آن ها کار وب سایت های در حال توسعه بسیار ساده تر می شود. توصیه من این است که سعی کنید پروژه های خود را خودتان انجام دهید و اگر به مشکل برخورد کردید آن را در گوگل و وب سایت Overflow جستجو نمایید. 

طراحی سایت 

وقتی صحبت از یادگیری HTML و CSS می شود، این سوال پیش می آید که آن ها را از چه منبعی یاد بگیریم؟ خوشبختانه منابع رایگان فراوانی برای یادگیری این زبان ها وجود دارند که از معروفترین این وب سایت ها می توان به سایت W3Schools اشاره داشت. بعضی افراد W3Schools را دوست ندارند، اما این یک سایت عالی برای مبتدیان است.

من همچنین می خواهم ارزش پیش پردازنده هایی مانند Sass و Less را ذکر کنم. این ها زبان هایی هستند که منطق پیشرفته تری را برای متغیرها، حلقه ها و توابع فرآهم می کنند. قبل از اینکه بتوانید به سراغ Sass بروید باید ابتدا CSS را درک کنید. اما اگر می خواهید به طور جدی کار خود را در طراحی سایت ها انجام دهید، در نهایت باید به سمت آن بروید. 

طراحی وب 

همچنین پیش پردازنده هایی برای HTML نیز وجود دارند اما آنها به طور گسترده ای استفاده نمی شوند. از جمله معروف ترین آن ها HAML و JADE می باشند. 

جاوا اسکریپت/ES6

زبان فرانت اند دیگری که بسیاری از طراحان وب سایت ها از آن استفاده می کنند جاوا اسکریپت است. این زبان نیز به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بتوانند افکت های پویایی را روی صفحات وب ایجاد کنند. با استفاده از جاوا اسکریپت، می توانید منوهای کشویی، اسلاید های کشویی، پنجره های مدال و بسیاری دیگر از رابط های وب را ایجاد نماید. پیشرفت ها در CSS3 اجازه می دهد که برخی تغییرات را بدون استفاده از جاوا اسکریپت انجام دهیم اما این به آن معنا نیست که جاوا اسکریپت یک زبان بی ارزش تلقی شود. در حال حاظر وب مستر های زیادی از جاوا اسکریپت برای ایجاد تصاویر پویا در وب سایت خود استفاده می کنند.

آخرین نسخه جاوا اسکریپت ES2015 نامیده می شود. اگر اصول اولیه جاواسکریپت را یاد بگیرید، ES2015 را درک خواهید کرد. ES2015 در نسخه فعلی JS و تمامی نسخه های آینده پشتیبانی می شود. بعضی ممکن است استدلال کنند که جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمل نمی کند. اما از آنجا که شما می توانید Node.js را بر روی سرور اجرا کنید، اکنون می توانید جاوا اسکریپت را به عنوان زبان فرانت اند و بک اند استفاده کنید.

برای شروع یادگیری با مبانی جاوا اسکریپت مانند تنظیم متغیرها، ایجاد حلقه ها، توابع و اپراتورهای منطقی شروع کنید. البته این دانش را می توان با هر زبان برنامه نویسی دیگری هم یاد گرفت. سعی کنید از روش پروژه محور که بهترین روش برای یادگیری جاوا اسکریپت است، استفاده کنید. در هنگام مطالعه جاوا اسکریپت و سایر کتابخانه ها مانند jQuery / TypeScript شما اغلب سوالاتی دارید که گوگل نمی تواند پاسخ دهد. توصیه می کنم سوالات خود را به انجمن های اینترنتی ارسال کنید.

پی اچ پی، Ruby یا پایتون

آخرین بخش طراحی وب سایت که به بک اند پروژه شما کمک خواهد کرد. در این قسمت زبان های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. البته بعضی از این زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار هستند. چندین سال پیش، Perl / CGI زبان مورد نظر برای توسعه بک اند وب سایت بودند. امروزه تقریبا این زبان ها وجود ندارند.

امروزه توسعه دهندگان جدید، بحث های بسیاری در مورد پی اچ پی دارند. پی اچ پی یکی از زبان های طراحی وب سایت قدیمی است و به طور خاص برای توسعه وب ساخته شده است. به طرز عجیبی خالق پی اچ پی هرگز نمی خواست که آن یک زبان برنامه نویسی باشد. اما در طول سال ها این زبان به سرعت رشد کرد. در حال حاضر پروژه هایی مانند وردپرس، جوملا و مگنتو همه بر روی پی اچ پی به خوبی کار می کنند. این به این معنی است که اکثریت قریب به اتفاق از توسعه دهندگان وب حداقل یکبار از پی اچ پی استفاده کرده اند.

دو زبان بسیار محبوب دیگر Ruby و پایتون هستند. این زبان ها نیز برای یادگیری جالب هستند زیرا آنها زبان های برنامه نویسی هستند که می توانید از آن ها برای طراحی وب سایت ها نیز استفاده کنید. تمام این زبان ها اوپن سورس و رایگان هستند و شما می توانید از آن ها در پروژه های خود استفاده کنید. از جمله فریم ورک های معروف برای طراحی سایت می توان به لاراول، سیمفونی، CodeIgniter و زند اشاره نمود. 

زبان طراحی وب سایت 

 زبان پرس و جو ساخت یافته (SQL)

اگر به دنبال توسعه بک اند وب سایت خود هستید لازم است تا SQL را فرا بگیرید. با استفاده از این زبان شما می توانید از موتورهای پایگاه داده مانند MySQL و PostgreSQL بهره بگیرید. خبر خوب این است که اکثر موتورهای دیتابیس با تمام کد های SQL سازگار هستند. بنابراین هنگامی که SQL یاد میگیرید، می توانید در هر پایگاه داده ای که با آن مواجه هستید کار کنید. محبوب ترین موتور پایگاه داده برای مبتدیان MySQL است. اما باید اشاره کنم که بسیاری از پایگاه های داده ها رابط هایی مانند PHPMyAdmin دارند. این ابزار به شما اجازه می دهد تا بدون نوشتن کوئری به درخواست های خود دسترسی داشته باشید. 

در نتیجه باید گفت که پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد زیرا همه چیز بستگی به نیاز های شما مشخص خواهد شد. توسعه دهندگان ظاهر وب سایت می توانند HTML و CSS و برخی قسمت های جاوا اسکریپت را یاد بگیرند. توسعه دهندگان بک اند نیز می توانند با HTML و CSS آشنایی داشته باشند اما باید تمرکز خود را روی یادگیری یک زبان برنامه نویسی بک اند و موتور پایگاه داده قرار دهند. 

طراحی سایت در شهر اراک

معرفی شهر اراک

اراک از جمله بزرگ ترین شهر های مرکزی ایران به شمار می آید. اراک جزء شهر های صنعتی مهم ایران محسوب می شود و یکی از قطب های صنعتی کشور است. از نظر گردشگری نیز بناهای تاریخی بسیاری در این استان واقع شده است. بیشتر مردم اراک مسلمان و شیعه می باشند. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارند و کسب و کار های اینترنتی نیز فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند. از این رو طراحی سایت در اراک یکی از شغل های پر رونق محسوب می شود.

طراحی سایت در استان مرکزی

امروزه المان های برندسازی وب سایت ها یکی از روش های مورد توجه شرکت ها و موسسات مجرب قرار گرفته است و استان های دیگر در تلاش هستند که در این حوزه به رقابت بپردازند. شرکت طراحی سایت نوپرداز در تلاش است که در استان اراک بتواند کار فوق العاده ای را برای کاربران عزیز ارائه بدهد. آیا تاکنون در رابطه با بازار فروش بزرگ و حرفه ای طراحی سایت فکری داشته اید؟ امروزه شما باید در تلاش باشید که بتوانید در عرصه مهم و تکنولوژی روز افزون عقب نمانید. ما می توانیم از فضای مجازی کمک بگریم که به دستاورد های مهم دست پیدا کنیم.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان مرکزی توانسته است که با کمک همکاران مجرب و حرفه ای و از همه مهم تر جوان به شهروندان تکنولوژی روز دنیا را ارائه بدهند. طی سال های اخیر این شرکت توانسته افراد خوبی را به سوی حرفه طراحی سایت هدایت کند. یکی از روش های مورد قبول شرکت نوپرداز پشتیبانی از کارهای خود می باشد که از جمله آن ها پشتیبانی تلفنی، تیکت و ایمیل هست که قیمت اولیه مناسب را برای ایده های مورد نظر کاربران گرامی ارائه بدهد.

چگونه یک وب سایت عالی و یکتا ایجاد کنیم؟

برای شروع به این کار می توانیم از شرکت طراحی سایت نوپرداز بهره ببریم. برای اینکه از طراحی وبسایت خود به صورت حرفه ای اطمینان حاصل نمایید، ما می توانیم تضمین کنیم که به صورتی کار می کنیم  که برای سابقه تیم خود هر روز بهتر از قبل عمل کنیم. با اطمینان شما و کار حرفه ای، ما می توانیم در شهر اراک طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن برای شما پیاده سازی نماییم.

با توجه به نکاتی که گفتیم تیم ما می توایم بهترین وب سایت های فروشگاهی یا اختصاصی و کلیه پشتیبانی مورد نیاز را ارائه دهیم. اما سوالاتی ممکن است که ذهن شما را درگیر کرده باشند از جمله:

قیمت سایت طراحی شده برای استفاده کنندگان به چه میزانی است؟

چه میزان امنیت سایت برای شما مهم به حساب می آید؟

استفاده از گرافیک در سایت خود را چه میزان قبول دارید؟

تکنولوژی های مهم نوپرداز جهت استفاده در طراحی سایت شهر اراک به چه میزان است؟

برای یافتن پاسخ همه این سوالات می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

فناوری های مهم در طراحی سایت

فناوری های مهم در طراحی سایت شرکت نوپرداز به صورت حرفه ای و با ترفندهای به روز ارائه شده است که از جمله، استفاده از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند Html ,css ,js ,payton می باشد.

اما چگونه شرکت نوپرداز توانسته است که با ارائه کارهای خود با دیگران فرق داشته باشد؟

  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا.
  • استفاده راحت کاربران(می توانند با دستگاه های متفاوت سایت را مشاهده نمایند.)
  • طراحی قالب اختصاصی برای شرکت طراحی سایت نوپرداز یکی از مهمترین اهداف محسوب می شود.
  • خلاقیت کاری که این روش میتواند یکی از مواردی باشد که باعث یکتا بودن کار شرکت باشد.
  • سرعت بارگزاری سایت هم باعث می شود که کاربران زیادی از شرکت نوپرداز استفاده کنند و شرکت هم به این قسمت توجه ویژه ای کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت شهر اراک با ما تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت اراک


بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

یکی از بخش های اصلی در طراحی وب سایت سطح بالا ، بدون شک داشتن یک تجربه کاربری عالی است.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند در رقابت با سایر شرکت ها پیروز شوند. در هنگام استفاده از وبسایت یا برنامه ، کاربر باید توسط شما هدایت و راهنمایی شود .

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

دریافت بازخورد کاربران در مورد رابط کاربری

سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران شما، توسط تیم پشتیبانی مشتریان امکان پذیر است.

تیم پشتیبانی بیشتر وقت خود را با صحبت کردن با مشتریان صرف می کند و آنها با آنچه که مشتریان می خواهند در سایت شما تجربه کنند و آنچه باید در سایتتان بهبود یابد ، بیشتر آشنایی دارند .

اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربری شما گیج کننده است یا نه ، شما فقط از کاربر برنامه بخواهید که نظر خودش را در مورد رابط کاربریتان اعلام کند .

به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید رو به جلو حرکت کنید و آن ایده را به فهرست کارهایتان اضافه کنید . صرف نظر از اینکه مشکلی خاص در تجربه کاربری وجود دارد یا خیر ، صحبت کردن با مشتریان  می تواند به شما کمک کند که انتظارات آنها برای حل مشکل را درک کنید .

کسب موفقیت در گرو جذب رضایت مشتری است

اگر می خواهید موفقیت کسب کنید باید به کاربران خود اجازه موفق شدن بدهید . تنها راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتری شما فکر می کند برایش موفقیت به ارمغان می آورد را بدانید و بدانید که چه چیزی آنها به سمت محصول یا وب سایت شما سوق می دهد و آنها از وب سایت یا محصول شما چه انتظاری دارند .

هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، به دنبال موفقیت و پیشرفت  است. آنچه که باید انجام دهید، این است که اطمینان حاصل کنید که آنها بدانند که در مسیر درستی برای دستیابی به موفقیت مد نظر شان قرار دارند .

در اینجا چند نکته و ترفند برای دستیابی به این امر وجود دارد:

  • درک نقش هایی که وبسایت یا محصول شما ایفا می کند .

    بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

    بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

به عنوان مثال، با یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و یا برای  بهبود کاربران در کار از راه دور استفاده شود.

  • درک اینکه کدام یک از نقش ها در موفقیت تاثیر دارند
بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

یک گام ساده می توانید از کاربران خود بخواهید آنچه را که آنها می خواهند با محصول شما به دست آورند را توضیح دهند. به این صورت شما راه حل هایی را پیدا خواهید کرد که در یک دوره ی کوتاه مدت به شما فرصتی برای ایجاد تغییرات بزرگ را می دهد.

  • کاربران را در چگونگی استفاده بهتر از آنچه که شما ارائه می دهید آموزش دهید .

شما باید مسیرهای خاصی داشته باشید که از طریق آن کاربران را هدایت کنید و این ویژگی ها باید به آنها کمک کند که به آنچه که آنها “موفقیت” می نامند ، دست یابند .

هنگامی که شما می دانید هدف کاربران چیست، شما می توانید جریان وب سایت یا محصول خود را برای رسیدن به هدفشان طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را می خواهند بدست آورند و چه چیزی را موفقیت در نظر می گیرند .

  • تعداد افرادی که از خرید در وب سایت شما پشیمان می شوند را کم کنید .

اکثر وبسایت ها صبر خواهند کرد تا مشتریان از دست بروند و سپس می پرسند چگونه مشتریان را برگردانیم . به جای این کار مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده ، با مشتری صحبت کنید و چگونگی بهبود خدمات خود را دریابید و انجام دهید .

  • بدانید مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را توصیف می کنند .

هنگامی که هیچ بازخوردی دریافت نمی کنید، یا کسی می گوید که همه چیز عالی است، این می تواند به این معنی باشد که آنها زمان کافی برای پیدا کردن نقص را نداشته اند یا اینکه شما سوالات درست را نپرسیده اید .

موردی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ چیز کامل نیست. همیشه جایی برای بهبود وجود دارد و شما باید آن را به کار ببرید .

کاربر ممکن است درباره یک مشکل به شما چیزی نگوید زیرا فکر می کند مشکل کوچکی است، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی در مورد نحوه استفاده و تجربه کاربر نسبت به  وب سایت یا محصول خود را خواهید یافت .

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

شما منبع طلایی تجربه کاربری  را پیش رو دارید

هر زمان که یک مشتری در مورد یک مشکل به شما می گوید، بدانید که این یک مشکل نیست، بلکه فرصتی است که می توانید رو به جلو حرکت کنید . البته اطلاعات خام  و گفتن مشکل همیشه مفید نیست و شما نمی توانید همیشه راه حل های جدیدی را برای هر مشکل ارائه کنید .

آنچه که باید به خاطر داشته باشید این است که کسی برنده است که کاربر او را پشتیبانی و کمک کند . بنابراین از پشتیبانی کاربر استفاده کنید تا محصول و وب سایت خود را ارتقا دهید و در بدترین حالت ، شما حداقل یک مشکل را در کوتاه مدت حل کرده اید .

در بهترین حالت، شما یک جهش بزرگ به جلو از نظر UI و UX، انجام داده اید و یا یک ویژگی با نام تجاری جدید ارائه خواهید کرد . در این صورت کاربران شما در واقع با محصول یا وب سایت شما مرتبط هستند.

تجربه کاربر

فرآیند ساخت تجربه کاربر عالی چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه به دست آورید، بلکه برای رسیدن یه آن زمان لازم است. با این حال بسیار مهم است که UX خود را ارزیابی کنید و به طور مداوم برای بهبود آن کار کنید. شما باید هر بار به آخرینآپدیت نگاه کنید و چند سوال را از خودتان بپرسید.

آیا شما نیاز به بهبود تعاملات دارید؟ ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و آن را حل کنید. آیا همه اهداف شما را درک می کنند ؟  آیا همه می دانند که محصول شما چگونه کار می کند؟

شرکت طراحی سایت وب افرا با تیمی مجرب در خدمت شماست تا در بهینه سازی سایت و تجربه کاربر سایت یا محصول شما را یاری سازد . با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد بهبود تجربه کاربر در وب سایت شما را راهنمایی کنند .