اگر می خواهید به کسب و کار آنلاین بپردازید باید بیش از هر چیز دیگری دنبال اطلاعات درباره طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی باشید. در هر حرفه ای که هستید لازم است تا یک وب سایت داشته باشید. حرفه و کار شما اگر مرتبط به اینترنت باشد یا نباشد، فرضا اگر حرفه شما مرتبط با اینترنت نباشد، باز هم برای تبلیغات نیاز به یک وب سایت وجود دارد. برای کارهای اینترنتی که صد البته نیاز دارید که یک وبسایت داشته باشید. البته برای گرفتن هاست و دامین می توانید از بخش هاست اقدام کنید و اسم و فضای مورد نیاز سایت خود اقدام کنید. قیمت طراحی سایت هم به همین عامل و طراحی های مختلف آن بستگی دارد.
شما نیاز به یک وب سایت دارید که بتوانید مشتری را به وب سایت فروشگاهی خود دعوت کرده و او را به عنوان یک مشتری همیشگی، جذب کنید. به هرحال خیلی از افراد دانش لازم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را ندارند و با اندکی جستجو و پیدا کردن قیمت طراحی سایت های مختلف، از شرکت های موجود یک وب سایت را برای خود انتخاب و به سلیقه شرکت مورد نظر طراحی می کنند. قبل از اینکه به سراغ وب سایت خود بروید و با کلیک کردن روی قیمت طراحی سایت و سایر نیاز هایتان برای طراحی وب سایت فروشگاهی، بد نیست که کمی اطلاعات درباره طراحی وب سایت داشته باشید.
ابتدا شما باید بدانید که از وب سایت فروشگاهی خود چه می خواهید. آیا شما نیاز به یک وب سایت فروشگاهی کامل دارید و یا فقط لوگو لازم دارید؟ ممکن است نیاز به یک سایت با آپدیت آسان و سریع داشته باشید و شما به عنوان یک کاربر فقط هرازگاهی آن را به روز رسانی کنید. در مرحله ی بعد شما باید یک برنامه برای بودجه بندی با توجه به قیمت طراحی سایت فروشگاهی مورد نظرتان داشته باشید. اگر شما برای طراحی وب سایت فروشگاهی عجله داشته باشید؛ بعضی از شرکت ها هستند که با پرداخت ماهیانه این کار را برایتان انجام خواهند داد. برای اینکار از داشتن یک برنامه زمانی مرتب و با برنامه خیلی مهم خواهد بود. برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی متفاوت، به یاد داشته باشید که فرمت، گرافیک و دیگر جنبه های هنری باعث افزایش زمان طراحی وب سایت فروشگاهی خواهد شد. شما نباید از وب سایتی که طی یک یا دو روز ساخته شده است، انتظار زیادی داشته باشید.
اگر طراح وب سایت به شما گفت که تمام وقتش را برای طراحی وب سایت فروشگاهی شما صرف خواهد کرد، حتی یک دقیقه این حرف را باور نکنید. برای طراحی وب سایت خودتان هم نیاز دارید که وقت زیادی صرف آن کنید و از طراحی وب سایت سهم خود را داشته باشید. مواردی همچون لوگو و تایم لاین نیاز به صرف وقت زیادی دارد.
طراحان وب سایت در تمامی مراحل طراحی متخصص نیستند و نیاز به چندین طراح همیشه وجود دارد. بعضی از طراحان در کارهای گرافیکی مهارت دارند و برخی دیگر در بهینه سازی موتور جست و جو تبحر دارند.
در طراحی سایت های فروشگاهی اگر چه می شود از قالب های آماده استفاده کرد، اما برنامه نویسی و طراحی آن بصورت اختصاصی توصیه میشود چراکه امکان پشتیبانی و رفع اشکالات همیشه وجود دارد.
منبع: طراحی سایت دوسنت
با پیدایش تکنولوژی آموزشی و رواج آن در عرصههای مختلف، انتقادها و ایرادتی به این شیوه وارد گردید. درنتیجه بررسی این انتقادات درحال حاضر نمیتوان گفت که استفاده از تکنولوژی آموزشی در همه موقعیتها سودمند است. با این وجود که بسیاری از معلمها با استفاده از تکنولوژی آموزشی فضای شادی را در کلاس ایجاد میکنند، اما باید به این موضوع نیز توجه داشت که استفاده از این روش ممکن است در برخی موقعیتها باعث حواسپرتی دانشآموزان شود. علاوه بر این، استفاده از تکنولوژی آموزشی در کلاسهای کودکان و نوجوانان، در مقایسه با دانشپذیران بزرگسالی که به صورت طبیعی و از راه صحیح از تکنولوژی استفاده میکنند، با مشکلات زیادی همراه است.
در راستای بررسی جوانب گوناگون استفاده از تکنولوژی آموزشی، در این مقاله لیستی از معایب و مزایای استفاده از این روش ارائه شده است.
مزایای استفاده از تکنولوژی آموزشی
معایب استفاده از تکنولوژی آموزشی
از تمام این مباحث نمیتوان هیچ نتیجه مشخص و قاطعانهای گرفت. تکنولوژی آموزشی از جوانب گوناگون تاثیرات مثبت و منفی زیادی دارد و این به معلمها، مدیران و خود اشخاص بستگی دارد که تصمیم بگیرند در چه موقعیتهایی از تکنولوژی آموزشی استفاده کنند.
منبع: سایت ویدیویار
در این قسمت یک راهنمای جامع برای سئو فروشگاه اینترنتی ایجاد نموده ایم. در این قسمت همه نکات کلیدی سئو، از کلمات کلیدی گرفته تا نحوه صحیح لینک سازی توضیح داده خواهد شد. پس اگر به دنبال دریافت ترافیک بیشتر و هدفمندتر از گوگل هستید این مطلب را از دست ندهید.
اگر می خواهید کمپین سئو شما نتیجه خوبی داشته باشد، باید روی کلید واژه های سایت خود تمرکز داشته باشید. اما دلیل آن چیست؟
شما هر کاری که بخواهید در زمینه سئو فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید، مرتبط با کلمات کلیدی خواهد بود و به آن وابستگی دارد و بدون آن شما نمی توانید صفحات مختلف فروشگاه خود را بهینه سازی کنید. شاید باور کردنش کمی سخت باشد اما کلمات کلیدی شما روی تکنیک های مختلف سئو که در فروشگاه خود استفاده می کنید تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال معماری سایت شما و URL ها باید کلمات کلیدی را در نظر بگیرند. اما چگونه کلمات اصلی سایت فروشگاهی خود را پیدا کنیم؟
این کلمات کلیدی هستند که مردم در موتور های جستجو وارد می کنند و انتظار دارند که به محتوای مفید و مورد نظر خود دست پیدا کنند. اگر این کلمات کلیدی حول محصولات و خدمات شرکت شما انتخاب شوند، مناسب خواهند بود.
برای مثال وب سایت آمازون که در حقیقت یکی از رقبای شما به حساب می آید را در نظر بگیرید. با استفاده از این وب سایت می توانید نحوه درست انتخاب کلمات کلیدی را یاد بگیرید. پس ابتدا به آمازون بروید و یکی از محصولاتی که شما هم قصد فروش آن را از طریق فروشگاه اینترنتی خود دارید جستجو نمایید.
همانطور که مشاهده می کنید فروشگاه آمازون کلمات کلیدی را پیشنهاد می کند که هدفمند و مرتبط با کلمه کلیدی وارد شده باشد.
بعد از این که شما توانستید یک لیست از کلمات کلیدی مور نظر خود تهیه نمایید می توانید با استفاده از موارد زیر کلمات کلیدی برای صفحات مختلف را انتخاب نمایید:
تقریبا می توان گفت این موضوع مهم ترین معیار برای ارزیابی عبارات جستجو شده می باشد. اگر هیچ کسی برای این عبارت جستجویی انجام نمی دهد، دیگر رقابت بر سر آن در صفحات اول معنایی ندارد. در برخی از صنایع، 100 جستجو در هر ماه تعداد زیادی است. در برخی دیگر، 10،000 جستجو در ماه هیچ چیز نیست. به همین خاطر بهتر است هنگامی که در حال انتخاب کلمات کلیدی فروشگاه اینترنتی خود هستید به این نکته توجه کنید که میزان جستجو کلمات باید به چه صورتی باشد. برای درک بهتر این موضوع می توانید از ابزار های سئو مانند semrush استفاده نمایید.
اگر شما بتوانید کلید واژه ای را انتخاب کنید که جستجو های زیادی در موتور های جستجو دارد، آیا می توانید خود را برنده رقابت بدانید؟
در واقع، پاسخ منفی است.
به این دلیل که کلمه کلیدی ممکن است با آنچه که سایت شما به فروش می رسد مناسب نباشد. اگر کلمات کلیدی انتخاب شده مناسب نباشند شما بعدا کار سختی برای تغییر آن ها دارید. بنابراین قبل از آن که به مراحل بعدی بروید، در همین قسمت کلمات اصلی وب سایت خود را بررسی کنید.
قرار گرفتن فروشگاه اینترنتی شما در رتبه اول برای کلمات کلیدی با میزان جستجو بالا عالی است. پس قبل از این که درباره یک کلمه کلیدی تصمیم گیری کنید بهتر است که فکر کنید که آیا کسانی که از فروشگاه اینترنتی شما خرید می کنند، خریداران واقعی هستند یا خیر؟
خوشبختانه امروزه ابزار های سئو امکاناتی را ارائه داده اند که می توانید از آن ها برای این موضوع کمک بگیرید.
شما باید لیستی از کلمات کلیدی برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمایید که احتمال زیادی برای افزایش مشتریان فروشگاه اینترنتی شما خواهند داشت. در صفحات اول گوگل کلمات کلیدی مورد نظر خود را ارزیابی کنید و ببنید آیا وب سایت هایی که برای این کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند، سئو و بهینه سازی شده اند یا خیر.
معماری سایت و اینکه چگونه صفحات سایت شما سازماندهی و مرتب شده اند، یکی از مهم ترین قسمت های سئو و بهینه سازی برای هر وب سایتی خواهد بود. اما این موضوع برای فروشگاه های اینترنتی دو برابر اهمیت دارد. به دلیل این که فروشگاه اینترنتی شما دارای تعداد صفحات بسیار زیادی خواهد بود. به عنوان مثال، BestBuy.com دارای بیش از 6 میلیون صفحه است.
به دلیل وجود همین صفحات، سئو و بهینه سازی سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربران هنگام جستجو باید به بهترین نتایج دست پیدا کنند.
قانون طلایی شماره 1:
همه چیز ها را ساده و مقیاس پذیر نگه دارید.
قانون طلایی شماره 2:
تمام صفحات وب سایت فروشگاهی شما نباید با صفحه اصلی بیشتر از سه کلیک فاصله داشته باشند.
در اینجا یک نمونه از معماری سایت قرار دارد که دو قانون طلایی را نقض می کند:
مشکل این تصویر چیست؟
اول، ساده نیست. درک منطقی که در این معماری به کار رفته است دشوار است.
دوم، مقیاس پذیر نیست. هر بار که می خواهید یک دسته جدید اضافه کنید، باید یک لایه جدید ایجاد کنید و دسته های موجود و زیر شاخه های موجود را دوباره مرتب کنید.
اما مهم تر از همه از نظر سئو، این روش بسیار عمیق است. در اغلب فروشگاه های اینترنتی تنها لینک های اصلی و مهم در صفحه اصلی قرار می گیرند و زمانی که شما دارای یک معماری "عمیق" هستید، دچار مشکل خواهید شد.
اکنون که شما معماری سایت خود را تنظیم کرده اید، زمان بهینه سازی صفحات دسته بندی و محصولات است. برای اکثر سایت های فروشگاهی این دو نوع صفحات سهم زیادی از ترافیک و فروش را بر عهده دارند. به عنوان مثال کسی که برای "کفش ورزشی نایک جدید" جستجو می کند بسیار نزدیک تر از کسی است که عبارت "خرید کفش آنلاین" را جستجو می نماید.
این جا برخی کلمات مهمی که در هنگام جستجو فروشگاه های اینترنتی توسط مردم وارد می شوند را آورده ایم:
در زیر برخی کلماتی که در فروشگاه های اینترنتی بیشترین کلیک را داشته اند، آورده ایم:
در این جا سه سه نکته اساسی برای سئو داخلی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که در زیر آورده ایم:
تکنیک های سئو یکی از مواردی است که برای همه سایت ها اهمیت دارد. اما اهمیت آن برای سایت های فروشگاهی دو برابر خواهد بود. دلیل این موضوع هم تعداد زیاد صفحات فروشگاه های اینترنتی است. حتی یک سایت کوچک فروشگاهی هم می تواند بیشتر از 5000 صفحه داشته باشد. تمام این صفحات احتمالا مسائل مربوط به سئو را افزایش می دهند. به بیشتر صفحات فروشگاه های اینترنتی لینک های زیادی اشاره نمی کنند. به همین جهت استفاده از تکنیک های سئو تنها راهی است که شما بتوانید در صفحات محصولات خود از رقبای خود پیشی بگیرید.
ابزار های زیادی هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها تکنیک های مختلف سئو را پیاده سازی کنید. در زیر تعدادی از آن ها را نام برده ایم:
مانند هر وبسایت دیگری ، فروشگاه های اینترنتی هم می توانند بخش عظیمی از مشتریان و فروش خود را از طریق بازاریابی محتوا کسب کنند. به عنوان مثال، Sonoma.com یک سایت فروشگاهی لوازم آشپزخانه محبوب است که دارای یک وبلاگ برجسته می باشد که دستور العمل ها، راهنمایی های پخت و پز، مصاحبه با سرآشپزان، و غیره را در آن توضیح می دهد.
با یک خروجی منظم از محتوا های با کیفیت صفحه اصلی این وبلاگ به قدرت 66 دست یافته است.
هنگامی که شما محتوا های مناسب را در وبلاگ فروشگاه اینترنتی خود منتشر می کنید، استراتژی های لینک سازی در اختیار شما قرار می گیرند. ایجاد لینک برای صفحات مختلف وب سایت شما می تواند باعث بهبود نتایج سایت شما در موتور های جستجو شود. اما این لینک ها به عنوان لینک هایی که به طور مستقیم به صفحات محصول و دسته های شما اشاره دارند، قدرتمند نیستند.
ممکن است تعجب کنید:
"چرا کسی به یک صفحه محصول لینک می کند؟"
این همان سوالی است که خواننده Backlinko کریس لورسن را شگفت زده کرد. او یک مشتری فروشگاه اینترنتی داشت که در حال لینک سازی بود. سپس کریس تصمیم گرفت تا روش Moving Man را امتحان کند.(روش Moving Man یک روش برای ایجاد لینک های با کیفیت از سایت های مرتبط در زمینه یا صنعت شما است. این یک اصطلاح است که توسط متخصص سئو Brian Dean در Backlinko، ساخته شده است.)
پس از اجرای این استراتژی، تعداد لینک هایی که به وب سایت مشتری خود مراجعه می کنند به شدت افزایش یافت:
همانطور که مشاهده شد در فرآیند سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی ساختار برنامه نویسی و معماری سایت اهمیت بالایی دارد. انتخاب کلمات کلیدی و نحوه لینک سازی هم از جمله عوامل مهمی است که می تواند سبب بهبود نتایج فروشگاه اینترنتی شما در نتایج موتور های جستجو گردد. همچنین استفاده از ابزار های حرفه ای سئو می تواند به شما برای دریافت گزارش ها و آنالیز وب سایت کمک نماید. بر همین اساس شما می توانید استراتژی های تاثیر گذاری را پیاده سازی کنید و از روال کار ها و نتایج باخبر شوید. استفاده از تکنیک های کلاه سفید در سئو نیز می تواند برای برداشتن گام های سریع تر به شما کمک نماید.
برگرفته از سایت backlinko
در حقیقت امروزه کسب و کار های نو ظهور بدون بهره بردن از یک وب سایت آنلاین آینده خوبی نخواهند داشت. در گذشته بسیاری از شرکت های کوچک برای طراحی وب سایت مد نظرشان مجبور بودند هزینه های سنگینی را بپردازند اما امروزه بسیاری از ارائه دهندگان بزرگ میزبانی وب از ابزارهای آسان برای ارائه خدمات استفاده می کنند که سایت های حرفه ای را به صورت بصری ایجاد می کند. در اینجا، ما نگاهی به میزبان هایی می اندازیم که بهترین سازندگان وب سایت را در این صنعت در سال 2018 ارائه می دهند.
طراحی نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار آنلاین دارد. راز معروف شدن برند شما در دنیای وب این است که مخاطبان شما اقدامات خاصی را که شما انتظار دارید انجام دهند، مانند خریداری یک محصول، اشتراک یک سرویس یا صرفا خواندن یک مقاله. با این حال، مشکلات متنی و گرافیکی مانند ظاهر شلوغ وب سایت، فونت های غیر قابل خواندن و نبود اطلاعات، 35 درصد کاربران وب را از انجام اقدامات مد نظر شما دور می کند.
خوشبختانه، Wix، برترین میزبان مد نظر ما، برای کمک به مبتدیان به سرعت سایت های خیره کننده ای با قابلیت های گسترده ای می تواند بسازد که شامل امکانات زیر است:
حدود 95 درصد از خوانندگان صفحان وب سایت ها به این نکته توجه دارند که طراحی چگونه سبب نمایش یک نام تجاری می شود. اگر مشتریان بالقوه شما درباره فروشگاه اینترنتی شما نظر منفی داشته باشند، احتمالا از آن خرید نخواهند کرد.
امروزه شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات میزبانی فروشگاه های اینترنتی مانند Magento، Prestashop و OpenCart در حال فعالیت هستند. از نظر ما میزبان با بالاترین رتبه برای طراحی فروشگاه اینترنتی، SiteGround.com است که کارآفرینان را قادر می سازد تا راه های ساده ای برای ساخت صفحه های قانونی با بهترین تجربه های کاربری را ایجاد نمایند. اگر شما فقط در زمینه فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارید، پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یک میزبان، از ویژگی های آن مانند: سبدهای خرید مطمئن، خدمات ثبت نام دامنه و پشتیبانی مشتریان اطمینان حاصل کنید.
طراحی یک وب سایت شخصی برای قرار دادن رزومه کاری و صحبت های شما می تواند راهی طولانی برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرمایان آینده نگر باشد. فقط 7 درصد از کل جمعیت جهان دارای سایت های شخصی هستند، بنابراین ایجاد یک وب سایت می تواند شانس شما را برای قرار گرفتن در لیست کارفرمایان افزایش دهد.
اگر تجربه توسعه وب زیادی ندارید، نگران نباشید. با استفاده از WIX می توانید وبسایت شخصی خود را بصری به صورت بصری طراحی نمایید. پس از انتخاب یک قالب می توانید با استفاده از ویرایشگر های بصری نسبت به سفارشی سازی وب سایت خود اقدام نمایید.
محبوبیت وردپرس از آن جایی است که حدود 30 درصد از فضای وب را در اختیار گرفته است. یعنی صد ها میلیون وب سایت از این ابزار طراحی سایت رایگان بهره می برند. اگر شما بخشی از این اکوسیستم وسیع هستید، من خبر خوبی دارم: یک راه برای استفاده از وردپرس به صورت ساده تر هم هست.
InMotion Hosting یک پلتفرمی را ساخته است که در بالای وردپرس کار می کند و کاربران را قادر می سازد بدون نیاز به کدنویسی و به سرعت وبلاگ های مد نظر خود را بسازند. نرم افزار BoldGrid یک محیط ساده کشیدن و رها کردن را در پلتفرم وردپرس معرفی نموده است که به صاحبان سایت ها اجازه می دهد عناصر سایت را در محل مورد نظرشان قرار دهند. قالب های زیبا را می توان سفارشی کرد تا متناسب با نام تجاری و پیام شما باشد. از آنجا که BoldGrid به طور خاص برای وردپرس ساخته شده است، سایت های BoldGrid با تمام پلاگین های WordPress سازگار هستند.
قیمت گذاری بر روی درک مردم از محصولی که خریداری کرده اند، تاثیر می گذارد. در برخی موارد، محصولات ارائه شده با نرخ تخفیف و قیمت پایین تری ارائه می شوند. اما، در دنیای میزبانی و طراحی سایت، WIX این جنبه اساسی روانشناسی انسانی را تغییر می دهد. میزبانی رایگان Wix شامل تمام ویژگی های لازم برای ایجاد سایت های قانع کننده بوده و تقریبا قابل تنظیم برای هر هدفی است. ویرایشگر کشیدن و رها کردن و قالب های حرفه ای توسعه یافته WIX، نقطه شروعی کامل برای فرآیند طراحی وب سایت شما خواهد بود.از دیگر امکانات آن می توان به 500 مگابایت فضای ذخیره سازی، یک زیر دامنه Wix.com و محیط میزبانی امن و آسان اشاره نمود. اگر به دنبال قابلیت های بیشتری برای وب سایت خود هستید، طرح های پولی Wix از 5.00 دلار در هر ماه شروع می شود و شامل مجموعه ای از ویژگی های اضافی است.
تعداد افرادی که هر ساله معاملات خود را با استفاده از تلفن های همراه انجام می دهند، حدود 2 میلیارد است. این تعداد همچنین شامل تاجرانی است که سهمی از بازار را در اختیار دارند. برای ایجاد تجربه کاربری بهتر صاحبان وب سایت ها باید صفحات وب سایت خود را به صورت واکنش گرا و قابل نمایش در تمامی دستگاه ها طراحی نمایند. Bluehost یکی از بهترین سازندگان وب سایت های موبایل را ارائه می دهد که شامل امکانات زیر می باشد:
قطعا انجام پروژه توسط یک شرکت طراحی سایت به صورت اختصاصی تفاوت زیادی با استفاده از قالب های آماده دارد اما شما می توانید در یکی از این برنامه های میزبانی ثبت نام کنید تا مشتریان شما بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
ترجمه از hostingadvice
در طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید قواعدی می بایست رعایت شود تا منجر به اپلیکیشن اندرویدی بشود که در استاندارد بالایی از کاربری و زیبایی قرار بگیرد و بتواند خود به جذب کاربر بپردازد. در ادامه شش قاعده مهم برای اینکه یک اپلیکیشن طراحی خوبی داشته باشد ارائه می کنیم.
در طراحی اپلیکیشن اندروید باید هر صفحه را مشبک دید، این مشبک دیدن کمک می کند متناسب با اندازه صفحه موبایل و همچنین ساختار صفحه گوشی های همراه طراحی بهینه ای داشت.
صفحه موبایل کوچک است برای همین باید بهترین استفاده از المان های که در صفحه قرار می دهید داشته باشید پس در وهله اول باید به حجم المان ها دقت کنید. این حجم را متناسب با انگشت های استاندارد و همچنین جامعه هدفتان انتخاب کنید اگر اپ شما برای بانوان طراحی شده است استاندارد را بیشتر دست خانم ها در نظر بگیرید.
در طراحی اپلکیشن اندروید رنگ نقش بسیار مهمی در المان های طراحی دارد. شما باید بتوانید طیف رنگی خود را انتخاب کنید، در این انتخاب باید به هارمونی ایجاد شده دقت کنید و همنشینی رنگ ها را با یکدیگر در نظر داشته باشید. در انتخاب رنگ و طیف رنگی در طراحی اپلیکیشن اندروید این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید باید بر پایه برند شما باشد و نه علاقه شخصی!
بسیار دیده شده که صفحات بدون عنوان منتشر می شوند در هر صفحه باید کاربر بداند برای چه چیزی در آن صفحه قرار دارد، پس برای صفحات عنوان بگذارید.
نکته دیگری که باید رعایت کنید عدم گذاشتن اطلاعات بسیار طولانی در صفحه است از این کار اجتناب کنید.
بهتر است از جدا کننده ها در متن خود استفاده کنید مخاطب در این صورت انتخاب می کند کجای متن را بخواند.
توهم انتخاب کردن برای مخاطب ایجاد کنید در این صورت می توانید امیدوار باشید که او انتخاب کند. گوشی های همراه باید آزادی ایجاد کنند بگذارید او انتخاب کند برای انتخاب های او گزینه های زیادی ارائه بدهید
بهترین ساختار را می توان لیستی ارائه کردن گزینه ها دانست
اپلیکیشن شما با فونت های بهتر زیبا تر خواهد بود از فونت های عجیب و غریب دوری کنید اگر لازم شد فونت را دستکاری کنید ولی سعی نکنید بیش از اندازه فانتزی باشید فانتزی بودن بیش از حد شما را از رسمیت دور می سازد.
شش قاعده ای که با شما در میان گذاشتیم از قاعده های مهم در طراحی اپلیکیشن اندروید بود. این قاعده ها متناسب با اپلیکیشن شما شاید دچار دستخوش تغییراتی شوند ولی تا آنجا که می شود این قاعده ها را نشکنید هر ساختار شکنی بی مورد فقط هزینه به بار می آورد و شاید اپلیکیشن شما را با شکست روبه رو سازد. البته خلاقیت را از خود دور نسازید چون که بدون خلاقیت دیده نخواهید شد. ساختن و طراحی اپلیکیشن اندروید کسب و کار خود را به حرفه ای ها بسپارید.