فروش بلیط به صورت آنلاین، یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است. مهم نیست چه نوع بلیطی، بلیط سینما یا تئاتر، کنسرت، سفر و ...شما می توانید در هر زمینه ای که کار می کنید به طراحی سایت و اپلیکیشن فروش آنلاین بلیط اقدام کنید. این کار نه تنها می تواند سبب ارائه بهتر خدمات به مشتریان شود بلکه برای مدیریت بهتر و راحتتر کسب و کار شما نیز می تواند بسیار مفید باشد. اگر به فکر طراحی سایت یا اپلیکیشن فروش آنلاین بلیط برای خود افتاده اید، یا دوست دارید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
بالا بودن امنیت سایت و اپلیکیشن برای فروش بلیط بسیار مهم است. این قبیل سایت ها با اطلاعات شخصی و مالی افراد بسیاری سرو کار دارند. پس سپردن کار طراحی و ساخت اپلیکیشن و سایت فروش آنلاین بلیط به افراد با تجربه و متخصص که تضمین بدهند امنیت شما و کاربرانتان فراهم است بسیار نکته مهمی می باشد.
توجه داشته باشید در طراحی سایت یا اپلیکیشن علاوه بر اینکه طراحی باید با علم بر رنگ شناسی و ... انجام شود، مینیمال نیز باشد. سایت یا اپلیکیشن پیچیده و شلوغ و پر از رنگ های تند کاربر را سردرگم می کند، پس امکانات باید در ساده ترین و در عین حال زیباترین حالت ممکن به آسانی در اختیار کاربر قرار بگیرد.
در طراحی سایت، باید به طراحی رسپانسیو یا همان واکنشگرا توجه بسیاری بکنید. با توجه به این نکته کاربران تجربه گشت و گذار خوبی در سایت شما از طریق موبایل یا تبلت خواهند داشت، پس بیشتر ترغیب می شوند دوباره از سایت شما بازدید کنند. در کنار طراحی رسپانسیو سایت، طراحی اپلیکیشن هم باید به خوبی انجام گرفته و برنامه مشکل خاصی نداشته باشد.
پس از طراحی درست و اصولی سایت، نکته مهم دیگر توجه و اهمیت دادن به سئو سایت می باشد. تا زمانی که سایت شما در صفحات اول گوگل نباشد نباید انتظار افزایش مشتری و فروش بلیط را داشته باشید. پس حتما در جستجوی یک متخصص سئو و بهینه سازی برای وب سایت خود باشید تا بتوانید با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به اهداف خود برسید.
اپلیکیشن یا سایت فروش بلیط باید از امکاناتی مناسب هم برای کاربران و هم برای مدیران سایت برخوردار باشد، تا بتوان به راحتی بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه داد. در این قسمت چند مورد از این امکانات را برای شما معرفی می کنیم.
شما مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش طراحی سایت فروش بلیط با ما در تماس باشید.
سئو چیست ؟ هر زمان که واژهای را در گوگل وارد میکنید و دکمهی جستجو میزنید، لیستی از وب سایتهای مرتبط با واژهی وارد شده را میبینید.
اغلب کاربران تمایل دارند که سایتهای نمایش داده شده در صدر جدول را مشاهده کنند و بازدید آنها از نتایج فقط محدود به سایت های ابتدایی میشود. دلیل اصلی این موضوع این است که کاربران سایتهای نمایش داده شده در ابتدای لیست را مرتبط تر با موضوعی که به دنبال آن هستند، مییابند.
اگر کنجکاو شدهاید که چرا بعضی از این سایت ها رتبهی بالاتری دارند این مقاله دقیقا برای شماست. در این مقاله به بیان این که سئو چیست میپردازیم.
کسب رتبه بالا در نتایج جستجوی گوگل سئو (SEO) نامیده میشود. اصطلاح SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (مثل گوگل) میباشد. به طور کلی سئو سایت یعنی اقداماتی که باعث میشود تا سایت در نتایج اول گوگل و سایر موتورهای جستجو نمایش داده شود.
برای آشنایی با روش های سئو و بازاریابی سئو باید ابتدا بدانید که موتورهای جستجو دقیقا چه کار میکنند.
اساسیترین و ابتداییترین اصلی که برای یادگیری سئو و پاسخ به این سوال که سئو چیست ، میبایست بدانید این است که موتورهای جستجو انسان نیستند. گرچه این مطلب برای همگان واضح است، اما توانایی تشخیص تفاوت بین نحوهی مشاهدهی سایتها توسط انسانها و موتورهای جستجو چندان واضح نیست.
وظیفه گوگل و سایر موتورهای جستجو بازدید از وب سایت های موجود در فضای اینترنت میباشد. در این بازدید ها اطلاعات سایت ها و صفحات آنها توسط گوگل ذخیره و طبقه بندی میشود. این اطلاعات در زمانی که کاربر موضوعی را جستجو میکند مورد استفاده قرار میگیرند تا بهترین و مرتبط ترین نتیجه را به کاربر نمایش دهند.
بر خلاف انسانها که درک بصری و تصویری دارند، گوگل و سایر موتورهای جستجو بر اساس متن ها و نوشتهها، سایت ها را ادراک میکنند. اگرچه تکنولوژی روزبه روز در حال پیشرفت است، اما موتورهای جستجو هنوز فاصلهی زیادی با انسانها دارند (انسانی که میتواند زیبایی یک طراحی فوقالعاده را احساس کند یا از صداها و حرکات در فیلم لذت ببرد).
در عوض موتورهای جستجو در سایت ها میگردند و موارد مشخصی از سایت ها را بررسی میکنند (غالبأ متون سایت). این بررسی برای آن است که بفهمند موضوع غالب یک سایت چیست.
در ابتدا گوگل سایت را بازرسی میکند تا محوریت کلی آن را درک کند. این کار توسط یک نرمافزاربه اسم Crawler یا Spider انجام میشود. نرم افزار Spider یا خزش گر، لینکها را یکی پس از دیگری دنبال کرده و هر مطلبی که روی سایت شما پیدا شود را دسته بندی میکنند.
روشن است که برای یک Spider بازدید هر روزه از همهی وب سایت های موجود در اینترنت غیرممکن است. به همین دلیل هر خزش گر، در بازه های زمانی مشخصی از سایت بازدید میکند. در این بازدید برنامه خزش گر بررسی میکند که آیا صفحه جدیدی به سایت اضافه شده است یا خیر. آیا مطالب قبلی تغییر کرده اند؟ آیا تصویر جدیدی به سایت اضافه شده است یا خیر؟
در تصویر زیر نمونه ای از بازدید گوگل از یک صفحه از سایت ما (آموزش کار با mailerlite (میلرلایت) – ایمیل مارکتینگ با میلرلایت) را میبینید.
همان طور که در شکل بالا میبینید در خط اول نوشته شده است که گوگل این صفحه را در ۲ می ۲۰۱۸ ذخیره کرده است. بنابراین آخرین بازدید گوگل از این مقاله در این تاریخ بوده است. دفعه بعدی که گوگل به این لینک مراجعه کند بررسی میکند که آیا محتوای این صفحه تغییر داده شده است یا خیر.
برای این که ببینید سایت شما از دید یک خزش گر چگونه دیده میشود، میتوانید از سایت sWebconf استفاده کنید. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، خزش گرها انسان نیستند که تصاویر، فایل های فلش، جاوا اسکریپتها یا صفحات محافظتشده با رمز را ببینند. بنابراین اگر شما تعداد زیادی از این موارد را بر روی سایتتان قرار دادهاید، بهتر است که با اجرای برنامه webconfs ، بررسی کنید که آیا این موضوعات توسط خزش گر گوگل قابل رویت هستند یا خیر. اگر بخش هایی که اضافه کرده اید توسط خزش گر قابل مشاهده نباشند انگار که در دنیای مجازی وجود ندارند.
در تصویر زیر نمایی از بررسی یک خزش گر از صفحه اصلی سایت ما را میبینید
سئو چیست ؟ درک کلیدواژه ای از سایت توسط خزش گر.png
این بخش گام نهایی خواهد بود که البته بسیار ساده است. پس از بازدید گوگل از سایت شما، ذخیره اطلاعات و رتبه بندی آن در زمان جستجوی کاربر، کافی است این لیست مرتب شده به کاربر نمایش داده شود. گوگل لینک صفحات را نیز ذخیره کرده است و بنابراین زمانی که کاربری روی یک نتیجه کلیک میکند، گوگل آن کاربر را به سایت شما هدایت میکند.
گرچه اصول اولیه کاری تمامی موتورهای جستجو یکسان است، اما کمترین تفاوت بین آنها منجر به تغییر بزرگی در نتایج آنها میشود. بنابراین برای این سایت شما در همه موتورهای جستجو رتبه خوبی کسب کند، باید با تمامی معیارهای آن ها متناسب باشد.
مثالهای زیادی از تفاوت موتورهای جستجو وجود دارد. مثلأ برای یاهو و بینگ، عامل کلمات کلیدی در درجه اول اهمیت قرار دارند و اصلأ جدید یا قدیمی بودن سایت مهم نیست ولی برای گوگل، داشتن لینک در صفحه و قدیمی بودن، مهم است. درنتیجه ارتقای رتبه در گوگل، نسبت به یاهو، نیازمند صرف وقت بیشتری است.
این که بخواهید سایت تان را برای تمامی موتورهای جستجو بهینه سازی کنید نیازمند زمان خیلی زیادی است. با توجه به این که گوگل سهم عظیم جستجو در اینترنت را دارد و در ایران نیز اکثر مردم از گوگل برای جستجو استفاده میکنند، کافی است که شما سایت تان را برای گوگل بهینه سازی کنید. با این کار سهم بسیاری زیادی از جستجوهای اینترنت را وارد سایت خود خواهید کرد.
اگر علاقه مند به یادگیری بیش تر در حوزه سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل هستید، میتوانید کتاب ما را دانلود کنید. در این کتاب به صورت کامل در مورد سئو و راه های بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو صحبت کرده ایم.
وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا و ایران است. بسیاری از وب سایت های داخلی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، طراحی و پیاده سازی شده اند.
با استفاده از وردپرس به سادگی میتوان یک سایت عالی داشت. شما میتوانید تمامی بخشهای سایت تان را خودتان مدیریت کنید. صفحات جدیدی ایجاد کنید، تصاویر و ویدئو روی سایت تان بارگزاری کنید. بخش اخبار داشته باشید و …. (برای آشنایی با چگونگی کار با وردپرس، پیشنهاد میکنیم آموزش تصویری راه اندازی سایت را ببینید).
اگر سایت شما با وردپرس پیاده سازی شده است و میخواهید روی سئو سایت تان کار کنید، حتما آموزش تصویری سئو وردپرس را ببینید. در آموزش تصویری سئو وردپرس ما تمامی نکات مربوط به سئو وردپرس را بیان کردهایم.
این آموزش قدم به قدم شما را با مفاهیم سئو آشنا کرده و سپس یک دستورالعمل برای پیاده سازی آنها به شما ارائه میکند. سپس این دستورالعمل روی یک سایت نمونه پیاده سازی میشود. بنابراین شما میتوانید همزمان با آموزش، خودتان مراحل را روی سایت تان انجام دهید. برای مشاهده این آموزش، لینک آموزش تصویری سئو وردپرس را ببینید.
مطالعه بیشتر در: https://learn-marketing.org/digital-marketing/seo/what-is-seo.html#ixzz5SliGdcUZ